Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Hirdetésoptimalizáló megoldás felvásárlásával erősít az Árukereső

Hirdetésoptimalizáló megoldás felvásárlásával erősít az Árukereső

Az Árukereső.hu anyavállalata, a Heureka Group március 18-án bejelentette, hogy felvásárolta a Beed hirdetésautomatizáló szoftvert gyártó cseh céget, a Datawepset.

Continue reading
Árukereső.hu Beed címlap Dataweps hirdetésoptimalizálás

Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem

RXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?

Szlovákia most az e-kereskedelem laboratóriuma. A december óta tartó a lezárások hatására minden elképzelhető e-kereskedelmi rekord megdőlt.

Continue reading
címlap Growww Digital növekedés Szlovákia

Az Instagram mint sales funnel

Az Instagram mint sales funnel

Az Instagram nem csak az influenszerekkel együttműködve lehet hasznos csatorna, hanem egy tudatosan felépített értékesítési tölcsérrel közvetlenül is profitálhatunk belőle.

Continue reading
címlap értékesítési tölcsér Instagram sales funnel

GKI Digital: 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem

GKI Digital Árukereső.hu

A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított.

Continue reading
Árukereső.hu címlap GKI Digital koronavírus kutatás

Videós marketingkampányok a közösségi médiában

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A közösségimédia-oldalakra feltöltött videókkal könnyen megszólíthatod a vásárlóidat, de ehhez tudnod kell, milyen anyagokkal ragadhatod meg leginkább a figyelmüket.

Continue reading
címlap közösségi média online marketing video

Ügyfélszerzés vagy -megtartás? A hűség ára 2021-ben

Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben

Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása? Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.

Continue reading
címlap márkahűség ügyfélmegtartás ügyfélszezés

A Twitter újra e-kereskedelmi irányt vesz

A Twitter újra e-kereskedelmi irányt vesz

A Twitter néhány héttel ezelőtt bejelentette, hogy új, e-kereskedelemhez kapcsolódó funkciókon dolgoznak, és ismét bevezetnek közvetlen vásárlásra buzdító gombot is.

Continue reading
címlap közösségi média social selling Twitter

Digitális trendek COVID idején

Digitális trendek COVID idején

Alábbi cikkünkben a legfontosabb 2021-es digitális trendeket hoztuk el nektek, melyekre a Hootsuite közösségi médiamenedzsment-platform és a We Are Social kreatív ügynökség közös globális kutatásából derült fény.

Continue reading
címlap Hootsuite közösségi média We Are Social

Világmárkák a DTC kereskedelemben

Adobe: júliusban csökkentek az online árak az USA-ban

Az e-kereskedelem előretörésével egyre több, világszerte ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a kereskedői láncolat kihagyásával, közvetlenül a fogyasztóknak is értékesíti a termékeit.

Continue reading
címlap direct to consumer DTC közvetlen értékesítés

Webshop Németországban: hogy éri meg?

Közel húsz százalékkal esett vissza az online kereskedelem Németországban

A német piac méreténél és vásárlóerejénél fogva nagy lehetőségeket tartogat, és ideális értékesítési célterület lehet akár magyar e-kereskedők számára is.

Continue reading
címlap német cégalapítás német webshop Németország
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 117
  • 118
  • 119
  • ...
  • 231
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani
Majdnem egy tucat jó tipp arra, hogyan növeld a konverziós arányt a webáruházadban
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!