Az Árukereső.hu anyavállalata, a Heureka Group március 18-án bejelentette, hogy felvásárolta a Beed hirdetésautomatizáló szoftvert gyártó cseh céget, a Datawepset.
Continue readingSzlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
Szlovákia most az e-kereskedelem laboratóriuma. A december óta tartó a lezárások hatására minden elképzelhető e-kereskedelmi rekord megdőlt.
Continue readingAz Instagram mint sales funnel
Az Instagram nem csak az influenszerekkel együttműködve lehet hasznos csatorna, hanem egy tudatosan felépített értékesítési tölcsérrel közvetlenül is profitálhatunk belőle.
Continue readingGKI Digital: 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított.
Continue readingVideós marketingkampányok a közösségi médiában
A közösségimédia-oldalakra feltöltött videókkal könnyen megszólíthatod a vásárlóidat, de ehhez tudnod kell, milyen anyagokkal ragadhatod meg leginkább a figyelmüket.
Continue readingÜgyfélszerzés vagy -megtartás? A hűség ára 2021-ben
Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása? Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.
Continue readingA Twitter újra e-kereskedelmi irányt vesz
A Twitter néhány héttel ezelőtt bejelentette, hogy új, e-kereskedelemhez kapcsolódó funkciókon dolgoznak, és ismét bevezetnek közvetlen vásárlásra buzdító gombot is.
Continue readingDigitális trendek COVID idején
Alábbi cikkünkben a legfontosabb 2021-es digitális trendeket hoztuk el nektek, melyekre a Hootsuite közösségi médiamenedzsment-platform és a We Are Social kreatív ügynökség közös globális kutatásából derült fény.
Continue readingVilágmárkák a DTC kereskedelemben
Az e-kereskedelem előretörésével egyre több, világszerte ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a kereskedői láncolat kihagyásával, közvetlenül a fogyasztóknak is értékesíti a termékeit.
Continue readingWebshop Németországban: hogy éri meg?
A német piac méreténél és vásárlóerejénél fogva nagy lehetőségeket tartogat, és ideális értékesítési célterület lehet akár magyar e-kereskedők számára is.
Continue reading