Speciális webshopban vehetnek hirdetést mostantól akár a webshopok is

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az onlinemédia-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását. A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.

A DisplayNOW egy speciális webshop, ahol a hirdetési kampányok a webáruházak termékértékesítéséhez hasonló egyszerű folyamat segítségével rendelhetőek meg. A platform a hazai prémiumkiadványok felületein kínál olyan hirdetési lehetőségeket, amelyek komoly segítséget nyújtanak a cégeknek abban, hogy piacaikat bővítsék, termékeiket sikeresebben, nagyobb volumenben tudják értékesíteni.

A hirdetési webshop azokat a sikeres hazai vállalkozásokat célozza meg, akik a már kipróbált Google- és Facebook-hirdetési eszközeiken túl további hirdetési megoldásokkal szeretnék bővíteni marketingeszköztárukat.

Új kkv-k az országos márkaismertség kapujában

A DisplayNOW szerint fontos mérföldkőhöz érkezett a hazai médiapiac: mostanra egy számottevő vállalati kör jutott el a tudatos márkaépítés azon fokára, ahol a napi szintű konverziós célokon túl egyre komolyabb hangsúlyt kap a márkaismertség.

Amellett, hogy mára szélesedett ki és erősödött meg ez a vállalati szegmens, egyre nő azoknak a száma, akik nem tudnak tovább növekedni az eddigi eszközeikkel. Sokaknak megdrágult a hirdetések ára, vagy romlott a hatékonysága. Ezért a tervezés során egyre jelentősebb erőforrásokat fordítanak a márkaismertség építésére a hirdetők, melyhez folyamatosan keresik az új hirdetési, megjelenési lehetőségeket.

„Ebben segít a DisplayNOW: egy egyszerű webshopfelületen keresztül teszi elérhetővé a komplex, egyedi megoldásokat is. Illetve fontos megemlíteni, hogy platformunk egyben megoldást szállít a hazai kiadóknak is, amivel új hirdetői bevételeket csatornázhatnak magukhoz” – mondta Csasztvan Nóra, a DisplayNOW Zrt. társalapító-vezérigazgatója.

Ambiciózus tervek

A DisplayNOW hirdetési hálózata kiadófüggetlen, melyben jelenleg közel 40 online médium több mint 150 csomagja érhető el. A kiadói kör és a kínálat folyamatosan bővül, a klasszikus displaymegoldásokon túl például podcastcsomagok is elérhetők a platformon.

„A hivatalos indulást április óta tartó tesztüzem előzte meg, melyből rengeteget tanultunk, és ami alapján továbbfejlesztettük a szolgáltatást. A jövőben pedig mindent meg fogunk tenni, hogy szolgáltatásunkkal meggyőzzük a piacot” – mondta Csasztvan Nóra.

Az indulás első hónapjaiban a legfontosabb cél a kínálat, a kiadói hálózat kiépítése és bővítése volt, mely a várakozásoknak megfelelően alakult. A tervek szerint az idei év végére megállapodás születik a kiadói piac további nagy szereplőivel is, hogy a hirdetői igényeket még jobban ki tudják elégíteni.

Emellett a DisplayNOW további új és egyedi termékek bevezetését tervezi. Amennyiben sikeres lesz a hazai piacra lépés, külföldi piacokra is terjeszkednének Kelet-Közép-Európa országai felé.

mm
Kosárérték

E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!