Az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériumának illetékes bizottsága szerint a cég éveken át manipulálta a felhasználókkal közölt adatokat, melynek nyomán számos jelenlegi és egykori vezető ellen indulhat eljárás.
Continue readingDigitális üzletfejlesztés: Webshop manager képzést indít a BKIK
A digitális kereskedelem az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat, mind mennyiségben, mint pedig mértékben, ezért 2022 április 8-án Webshop manager képzés indul a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében.
Continue readingA nagyvállalati webshopok 5 legfontosabb előnye
A B2C webshopok kiszolgálása ma már nem csak egyedi fejlesztéssel lehetséges: az Adobe Commerce vállalati rendszerben minden fontos funkciót megtalálhatunk.
Continue readingA fogyasztóvédelem aktuális kérdései – szakmai konferencia
A fogyasztóvédelem aktuális kérdései címmel rendez szakmai konferenciát a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) és a Budapesti Békéltető Testület (BBT) 2022. március 30-án 10.00 órától.
Continue readingA Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon
A GWI és a Publicis Groupe Hungary felmérésből kiderült, hogy a 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét.
Continue readingAznapi kiszállítás bármely webshop számára – elindult a Webshippy Prio szolgáltatása
A 16 óráig leadott rendelések a rendelés napján este 22 óráig garantáltan célba érnek azon webshopok esetén, akiknek a cég saját termékes logisztikáját kezeli, és azoknál is, akik a Marketplace katalógusból értékesítenek.
Continue readingA megvásárolt termékek közel ötöde visszáruként végzi Amerikában
Majdnem minden ötödik értékesített terméket voltak kénytelen visszavásárolni az amerikai kiskereskedők 2021-ben, összesen mintegy 761 milliárd dollár értékben.
Continue readingRecesszió, drágulás, áruhiány – az ukrajnai háború lehetséges következményei
Milyen hatással lehet a konfliktus a térség és különösen Magyarország online kereskedelmére? A nemzetközi sajtóhírek és a hazai szereplők segítségével elemeztük a helyzetet és a várható kilátásokat.
Continue readingEgyre inkább a nemzetközi piacra épít az Alibaba
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
Continue readingNagy várakozás övezi itthon a közelgő BNPL lehetőségeket
Egyre aktívabb a „vásárolj most, fizess később” jellegű, pénzügyi applikációk körüli online információcsere: a Neticle elemezte, mit gondolnak róluk a hazai felhasználók.
Continue reading








