Az óriáscég hirdetési üzletága több bevételt termelt éves szinten, mint a cég fizikai üzletei ezzel többet ért el a hirdetésekből, mint a YouTube.
Continue readingA sütik utáni (szép?) új világ, avagy hová lesznek a látogatók adatai?
A Google még 2019-ban jelentette be, hogy a Chrome hamarosan nem fogja támogatni a harmadik féltől származó sütik használatát. Hogyan fogja ez a változás érinteni az online hirdetőket és ügyfeleket?
Continue readingWebshop-evolúció: miért éri meg kiszervezni a logisztikát?
Az online kereskedelem evolúciója új kihívások elé állítja a webshopok, internetes kereskedések irányítóit. A megoldás a 4PL- és fulfillment-szolgáltatások kiszervezése – de azért ez sem olyan egyszerű.
Continue readingHátrányból kell előnyt kovácsolniuk az e-kereskedőknek a következő években
A Shopify átfogó tanulmányt készített arról, hogy milyen trendek határozzák meg a következő éveket az e-kereskedelemben.
Continue readingAz otthoni munkavégzés hatása a fogyasztói szokásokra
Nemcsak az online vásárlás aránya nőtt az elmúlt időszakban: a vevők figyelme a helyi üzletek, a legfeljebb 5 kilométeres körzetben elérhető boltok felé irányul.
Continue readingAz Amazon leállította szolgáltatásainak zömét Oroszországban és Belaruszban
A globális piacvezető e-kereskedő nem szállít termékeket orosz és fehérorosz címekre, nem fogad új belépőket az AWS szolgáltatásba, és a Prime Video elérését is leállította az említett országok előfizetői számára.
Continue readingA globális e-kereskedelem 67%-át a piacterek bonyolítják
A Digital Commerce 360 szerint az online piactereken (például Amazonon, Alibabán) történő értékesítés a globális e-kereskedelem 67%-át teszi ki.
Continue readingÜgyfélélmény mint versenyelőny az e-kereskedelemben
A CXPA Hungary network meetupján vendégeinkkel arról beszélgettünk, hogyan támogatja a jól tervezett és menedzselt ügyfélélmény a webáruházakat abban, hogy kiemelkedjenek a hasonló sémák és megoldások tömegéből.
Continue readingFel! Nőttünk! XVIII. E-kereskedelmi Konferencia május 24-25-én
Két év után végre ismét Visegrádon találkozik a hazai e-kereskedelem színe java, ahol 50-nél is több előadó számol be az aktuális újdonságokról, piaci trendekről, logisztikai megoldásokról, külföldi terjeszkedésről, számítástechnikai kihívásokról.
Continue readingKözel 70 millió vásárlás pörgette tavaly az online kiskereskedelmet
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem.
Continue reading








