A technológiai óriás most egy Topics nevű hirdetéscélzási funkciót tesztel, amely megvédené a felhasználók adatait, és felváltaná a harmadik féltől származó nyomkövető cookie-kat.
Continue readingAz Amazonhoz hasonlóan a Walmart piacterét is megszállták a kínai kereskedők
Alig egy év alatt a Walmart nyílt piacterén már több lett a kínai eladó, mint minden más nemzet kereskedői együttvéve, ideértve az amerikaiakat is.
Continue readingNégy fesztivál egy helyen: Business Fest a Millenáris Parkban
Egy valódi úttörő eseménnyel indul a nyár, hiszen a Millenáris Parkban rendezik meg június 9-én a Business Festet, ahová az üzleti élet döntéshozóit várják.
Continue readingConnected Fitness: már edzeni is figitálisan fogunk?
A figitális stratégiákról szóló cikksorozatunk legújabb részében a fizikai és digitális valóságot összekapcsoló fitnesz szolgáltatásokra fogunk fókuszálni.
Continue readingMagento, a következő generációs e-kereskedelmi megoldás
A Magento a világ vezető nyílt forráskódú e-kereskedelmi platformja, amelyet vállalatok százezrei használnak.
Continue readingAz Amazon megduplázná az egynapos kiszállítások számát
Számos hagyományos bolt bezárása után az e-kereskedelmi óriás logisztikai területen erősítene, miután a fejlődés lendülete megtört.
Continue reading“Az Extreme Digital a csúcson hagyta abba, egy nagyon szép sikertörténet koronázódott meg”
A hazai e-kereskedelem egyik legnagyobb zászlóshajója, az Extreme Digital itthon megszűnt önálló márkaként működni. Az okokról és a folytatásról Várkonyi Balázzsal, a brand társalapító-ügyvezetőjével beszélgettünk.
Continue readingFuture Trade 2022: Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
Május 19-én immár második alkalommal rendezik meg a hazai kereskedelmi piac egyik legjelentősebb rendezvényét, a Future Trade konferenciát, ahol a szektor jövőjét kutatják a szakma jeles képviselői.
Continue readingKiterjesztett valósággal pörgeti fel a konverziót a Snapchat
A Catalog-Powered Shopping Lens-ek az e-commerce szektorban használatos termékkatalógusok komplexitását hivatottak kombinálni a kiterjesztett valóság személyre szabottságával.
Continue readingÚjabb kínai tulajdonú piactér, a Lazada hódít Európában
Tovább folytatja európai terjeszkedését az Alibaba-csoport: ezúttal a cég nyílt piacterének, a Lazadának az öreg kontinensen történő bevezetése a cél.
Continue reading








