Az Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát

Az Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát

“Nagy és terjedelmes” csomagok házhoz szállítását is vállalja ezentúl az Instacart – derül ki a cég augusztus végén kiadott közleményéből.

A vásárlók többek között olyan termékeket is megvásárolhatnak a platformon, mint a bútorok, a műszaki és elektronikai és eszközök, vagy a kerti- és barkácskellékek. Minden, az Instacarthoz bekötött e-kereskedő összes terméke elérhető lesz a szolgáltatáson keresztül, amellyel egy új, számára eddig ismeretlen piacon próbál teret nyerni a San Franciscó-i székhelyű cég.

Az Instacartnál azt remélik, hogy az amerikaifoci-szezon kezdetével a grillezéshez és családi eseményekhez készülődők nagyobb termékeket is bátrabban rendelnek majd.

“A fociszezon nyitánya egy karnyújtásnyira van tőlünk, és az Instacart “nagy és terjedelmes” szolgáltatásával a vásárlók a hagyományos élelmiszerek mellett hordozható grilleket, felállítható sátrakat, vagy akár egy nagyképernyős tévékészüléket is egy óra alatt az otthonukban tudhatnak majd”

– írta a lehetséges előnyökről Daniel Danker, a cég termékfejlesztésért felelős igazgatója.

Ahogy arról korábban írtunk, az Instacart az utóbbi időben komoly problémákkal küzd, és többek között szupermarketek és kiskereskedelmi egységek számára is kínálnak szoftveres szolgáltatásokat. Carrot Warehouses néven fut egy fulfillment megoldásuk is, amely révén szupergyorsan, mintegy 15 percen belül ki tudják szállítani az termékeket a vásárlókhoz.

A nagyobb termékek kiszállításának híre egybeesik azon trend a kezdetével is, hogy az Egyesült Államokban egyre nagyobb népszerűségnek örvendő, bevásárlást kiváltó kereskedelmi láncok egyre több non-food terméket kínálnak vásárlóiknak.

Az Instacarton a Big Lots, a The Container Store, az Office Depot, a Spirit Halloween és a Staples lesznek az első kereskedelmi láncok, amelyek nagyobb méretű termékeket kínálnak majd.

A méretesebb termékek szállítására azok az Instacart futárok jelentkezhetnek majd, akik rendelkeznek olyan gépjárművel, amelyekkel biztonságosan szállíthatóak ezek az áruk. A cégen belüli előzetes tesztsorozat, amelyre idén májusban és júniusban került sor, remekül sikerült a felmérések szerint. A pilotban résztvevő sofőrök 97 százaléka nyilatkozott úgy, hogy vállalja a méretesebb termékek szállítását is, amennyiben lehetséges lesz. Ehhez azonban a sofőröknek maguknak kell jelentkezni a feladatra.

A különböző boltok választékából összeválogatott csomagok házhoz szállítását kínáló szolgáltatók már megjelentek Magyarországon is. A külföldi és hazai piac szereplőivel és lehetőségeivel egy külön cikksorozatban foglalkozunk majd.

mm
Jóbi Attila

Onlinemarketing-menedzser, újságíró, médiamenedzser és tartalomipari beszállító.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!