Ormós Zoltánnal, az eseményt szervező Ecommerce Hungary Egyesület alelnökével beszélgettünk a szeptember 8-án megrendezésre kerülő Magyar E-kereskedelem Napja konferenciáról.

Olvasóink szeptember 2-án kedvezményes, 8900 Ft+ÁFA helyett 6900 Ft+ÁFA áron tudnak jegyet vásárolni a rendezvényre a KOSARERTEK6900 kuponkód használatával.

 

A COVID-járvány miatti boltbezárások az online vásárlás felé terelték a fogyasztókat, így a magyar online kiskereskedelem soha nem látott tempóban nőtt az elmúlt két évben. A háborús helyzet, az elszabaduló energiaárak, az infláció és a KATA megszüntetése miatt erre a szektorra is nehezebb idők várnak idén ősztől. Az Ecommerce Hungary szerint pont ilyenkor kell jobban összezárni, odafigyelni az érdekvédelmi tevékenységre. Érdemes nyitott szemmel járni az üzleti rendezvényeken is: tanulni másoktól és kihasználni a kedvezményeket. Nem késő ezt megtenni általános értelemben véve sem, de azért sem, mert a nonprofit szervezet szeptember 8-i rendezvényére még lehet jelentkezni.

Mi volt a célja az Ecommerce Hungarynek a Magyar E-kereskedelem Napja
kezdeményezéssel?

A kezdeményezésünk két fő irányban indult el: a Magyar E-kereskedelem Napja, vagyis 2022. szeptember 8. egy olyan jeles nap lesz, mint például a Biztonságos Internet Napja. Ennek kapcsán a teljes közvélemény felé kommunikálunk sajtóközleményben és tv-interjúkban, illetve adunk tanácsokat a vásárlóknak is, hogy mire figyeljenek akkor, amikor az interneten rendelnek.

A másik eleme a kezdeményezésünknek a tudásátadás és a kapcsolatépítés megszervezése a webshopos közösségen belül. Ezt egy olyan konferencián fogjuk megvalósítani, amely szintén a Magyar E-kereskedelem Napja nevet viseli, és szeptember 8-án lesz a Lurdy Házban, Budapesten. A fő célcsoportunk a középhaladó és haladó webshopok üzemeltetői, de szívesen látjuk azokat is, akik most tervezik webáruház indítását.

Miben más a Magyar E-kereskedelem Napja, mint a többi e-kereskedelmi rendezvény?

Magas a labda, igen…Alapvető vonása a rendezvénynek, hogy a teljes nyereségét a magyar webshop-üzemeltetők érdekvédelmére fordítjuk.

Ezenkívül igyekeztünk emelni a tétet a magyar e-kereskedelmi rendezvények piacán sok új elemmel: a minőségi előadások és a kiállítói ajánlatok mellett nagy hangsúlyt fektetünk a workshopokra és a konzultációkra.

Ha egy programpontot kellene kiemelned a rendezvény impozáns kínálatából, melyiket ajánlanád az olvasóinknak?

Nagyon nehéz ezt megmondani. Ha választanom kellene, a konzultációkat mondanám. Egy külön teremben, 35 asztalánál ötven tanácsadó várja a résztvevőket, ahol nagyon sok tippet, ötletet össze lehet gyűjteni. A többi lehetőséget pedig fedezze fel az olvasó, a ekernap.hu oldalon elérhető a rendezvény teljes programja.

Mit üzensz azoknak, akik már megvették a jegyüket?

A teljes egyesületi tagság nevében köszönöm a jegyvásárlóknak, hogy támogatják a magyar e-kereskedők érdekvédelmét. Persze ez más szempontok miatt is jó döntés volt, hiszen a jegyvásárló a sok és változatos programpont mellett ingyenesen nevezhetnek be az Ecommerce Hungary Nagydíjra a kisvállalati kategóriában, összesen tíz termékszegmensben.