Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Trendspotting: a legfontosabb hazai trendek az e-kereskedelemben

2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek: mi működött és mi nem?

Rendhagyó kutatássorozatba kezdett a Kürt Akadémia 2022 áprilisában. A Trendspotting a hazai e-kereskedelmi szakértők véleményét kívánja összegezni a legfontosabb trendekről, illetve az adott évi forgalmi várakozásokról.

Continue reading
címlap KÜRT Akadémia kutatás trendspotting

Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben

Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben

Hogyan növelheted tovább a konverziót a webáruházadban? Először végeztess auditot, amelynek során megtudod, hol érdemes javítani a szolgáltatást és a kommunikációt.

Continue reading
címlap CRO konverzió-optimalizálás konverziós arány

Az idő már nem a fő tényező az ügyfél-elégedettség szempontjából

Nem a Black Friday miatt fő a kereskedők feje – trendek 2022 őszén

A Deloitte nemzetközi tanácsadó több országra és régióra kiterjedő kutatást végzett az ügyfél-elégedettség szempontjainak felmérésére.

Continue reading
címlap Deloitte kutatás

Így ösztönzik a hálózati hatások az e-kereskedelem növekedését

Így ösztönzik a hálózati hatások az e-kereskedelem növekedését

Ha ügyesen használják ki a piacterek a hálózati hatást, komoly előnyre tehetnek szert a versenytársakkal szemben: minél több a felhasználó, annál értékesebb a platform és annál több előny biztosítható számukra.

Continue reading
címlap online piactér

5 kulcsfontosságú trend, amely meghatározza a vásárlói hűséget

5 kulcsfontosságú trend, amely meghatározza a vásárlói hűséget

Hogyan fog változni az ügyfél-elköteleződés a következő öt évben? Ezt járták körül az üzenetküldő és push értesítési megoldásokat fejlesztő OneSignal szakemberei.

Continue reading
címlap

Fizetési élmény: mik a vevők elvárásai a checkout folyamat során?

A check-out gyorsasága a márkahűségnél is fontosabb

Az IDC közvéleménykutató a Paypal megbízásából öt nagy e-kereskedelmi piacon, az amerikai, az angol, az ausztrál, a német és a francia vásárlók körében végzett felmérést 2022 januárjában.

Continue reading
checkout címlap fizetési élmény PayPal

Változtak az organikus találati pozícióid? Nem véletlenül!

6 tipp a tartalmaid eredményes optimalizálásához

A Google kereső májusi core update-je a szakértők és a kommentszekció szerint is nagyobb változásokat hozott, és számos oldal releváns kulcsszavainak találati pozícióit érintette.

Continue reading
címlap Google Google Core Update kollekció SEO

Így szerezzük és tartsuk meg a Z generációs vásárlókat

A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A többnyire X generációs szülők gyermekeiként felnövő fiatalok csak az Egyesült Államokban 360 milliárd dollárt költenek évente, ezért megszólításuk és elérésük egyre fontosabb az e-kereskedők számára is.

Continue reading
címlap mobilfizetés Z-generáció

“Csak négy csomagautomata-szolgáltató marad négy éven belül”

A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód

A csomagszállítás jelenéről és jövőjéről, illetve a hazai piac jellemzőiről és kilátásairól beszélt Bengyel Ádám, a Foxpost alapítója, és Madar Norbert, a GKID szakértője.

Continue reading
címlap csomagautomata Foxpost GKID

Európába is megérkezik az Amazon luxusruha-üzletága

Európába is megérkezik az Amazon luxusruha-üzletága

Öt európai országban indítja útjára az Amazon a Amazon Fashion Luxury Stores-t. A tengerentúli óriáscég azt ígéri, induláskor nyolc luxusmárkát kínálnak, és hamarosan több országban is terjeszkednek.

Continue reading
Amazon címlap divat Európa
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 93
  • 94
  • 95
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!