A Neticle elemzése segítségével megvizsgáltuk a virtuális valóság jövőképét, és megnéztük, mennyire áll készen a magyar közönség VR szemüveggel a fején, kriptotárcából fizetni akár a napi bevásárlást.
Continue readingRXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?
A RetailX kutatásában több mint 8000 vásárlót kérdeztek meg 17 európai piacon, köztük az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Franciaországban, Németországban, Hollandiában és Lengyelországban.
Continue readingTikTok videók a Metaverzumban: új funkciót tesztel a kínai platform
Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.
Continue readingWish: jön a nagy visszatérés?
Az agresszív közösségimédia-kampányairól és a sorozatos minőségi panaszokról híres amerikai piactér az utóbbi évek komoly visszaesése után felfrissíti a brandjét, jobb felhasználói élményt és kiszállítási opciókat ígérve.
Continue reading6 ingyenes eszköz a videóink keresőbaráttá tételére
A Practical Ecommerce adott ki egy hatos listát azokról a kiegészítőkről és felhasználóbarát eszközökről, amelyek monitorozzák a keresőszavainkat videókhoz, vagy jól lehet belőlük következtetni az aktuális trendekre.
Continue readingLassul az eBay növekedése – véget ért a koronavírus-láz
A koronavírus-járvány alatti hatalmas növekedés után úgy néz ki, az eBay forgalma lecsökken a 2019-es szintre. A cég várhatóan 72.1 és 74.7 milliárd dollár közötti forgalommal zárja majd az idei pénzügyi évet.
Continue readingFőként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során
A felhasználók mintegy 85%-a használja az online videós tartalmakat a számukra megfelelő termékek kiválasztásánál – derül ki a Brigthcove kutatásából.
Continue readingAdobe: júliusban csökkentek az online árak az USA-ban
A rekord infláció ellenére az online árak júliusban csökkentek az Államokban. Az Adobe digitális árindexe (DPI) 1%-os mérséklődést mutatott ki éves összehasonlításban, havi szinten pedig 2% volt a csökkenés.
Continue readingCsomagautomatákat állít hadrendbe a DM Németországban
A Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendő Drogerie Markt üzletlánc közel 700 német üzletében tervezi csomagautomaták telepítését.
Continue readingA Shopify előre menekül a gazdasági válság elől
Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez benyújtott dokumentumok szerint a Klaviyo e-kereskedelmi marketingautomatizálási startup 100 millió dolláros stratégiai befektetést kapott a Shopify-tól.
Continue reading








