A koronavírus-járvány során megtapasztalt e-commerce boom rámutatott arra, hogy a vásárlók számára továbbra is a a gyors és zökkenőmentes checkout folyamat az egyik legfontosabb szempont.
Continue readingA Nagy Webáruház Felmérés 2022-es eredményei
A Shoprenter idén is számos érdekes trend alakulásáról számolt be az immáron 15. alkalommal elkészült kutatás kapcsán, melyben bármilyen webshopmotort használó e-kereskedő részt vehetett.
Continue readingÍgy működik az organikus tartalommarketing a TikTokon
A TikTokon bárkinek lehet több százezres elérése egy jól eltalált videóval – ha az algoritmus is úgy akarja. Ezt pedig marketingesként hiba nem kihasználni.
Continue readingA Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett
A japán fővárosban nyitott fizikai boltot a fast fashion iparág meglehetősen kétes módszereiről és alacsony árairól híres kínai nagyágyúja.
Continue readingWebshop-hosting: kihívások az ünnepi szezonban
A Rackforest vezetőjét, Nabil Atiyehet kérdeztük arról, milyen webshop-specifikus igények vannak, és mire figyeljünk oda az üzemeltetésnél, különösen a kiemelt időszakokban.
Continue readingÉrkezik az ősz legnagyobb, üzleti tervezéssel foglalkozó konferenciapárosa
A Service Design Day-en és a VACOP-on a világ legnagyobb cégeinek transzformátorai mutatják meg, hogy miként lehetsz válságálló.
Continue readingAz EU felveszi a harcot a csomagolási hulladékkal
A tervek közt az újrafelhasználható csomagolóanyagok mennyiségének növelése, illetve a csomagoknál keletkező üres hely minimalizálása szerepel.
Continue readingÉlő előadássorozat a 2023-as Ecommerce Expo programjáról
November 10-én az Ecommerce Expo csapata egy élő előadássorozat formájában mutatta be a szponzor- és előadói gárda egy részét, akik azt is elárulták, hogy milyen témában fognak előadást tartani a rendezvényen.
Continue readingGoogle Helpful Content Update: mik az eddigi tapasztalatok?
A nagy jelentőségűnek beharangozott frissítés augusztus 25. és szeptember 9. között futott le, a várt „nagy bumm” a találati listán azonban elmaradt.
Continue readingMitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?
Az internet világában a változás szinte mindig jó, mert felkelti a figyelmet, az alábbi lista pedig jó ötleteket adhat ahhoz, min lehetne változtatni a tartalmak készítésekor.
Continue reading








