Az időablakos kiszállítás menő, egyre csak terjed az online élelmiszerrendelés

A magyarok mintegy fele már él az online élelmiszerrendelés lehetőségével – derült ki a Dodo és a Tesco közös, friss felméréséből. A legtöbb vásárló számára az teszi vonzóvá a weben bevásárlást, hogy így nem kerül a kosarukba olyan termék, amelyre nincs szükségük. De az is fontos, hogy időt takarítanak meg a webes élelmiszerrendeléssel.

Continue reading

Zabari István: Most már azon kell dolgoznunk, hogy minél többen talpon maradjunk

Új elnöke van az Ecommerce Hungary Egyesületnek, akit viszont senkinek nem kell bemutatni, hiszen Zabari István – eddig a szervezet alelnökeként – aktív szereplője volt a webáruházas világnak. Változik-e a szervezet haladási iránya, lehet-e a szervezet rugalmasabb és mi lesz a Temuval? Többek között erre kértünk választ Zabari Istvántól- két egyeztetése között.

Continue reading

A levegőben utazó csomagok nagy előretörését hozta az idei év

Az e-kereskedelem elmúlt egy éve minden bizonnyal a Temu és a Shein nagy előretöréseként került be a szakma évkönyveibe, ami gyökeres változást hozott az online kereskedelemhez kapcsolódó exportban is. A csomagok légi szállítása gyakorlatilag új értelmet kapott a kínai óriások tevékenységének köszönhetően.

Continue reading

Tényleg jobban teljesítenek a csúnya weboldalak?

A legtöbb honlap-(újra)tervezés nehézkesen zajlik; a dizájnnal kapcsolatos tervek veszik el rendre a legtöbb időt. Új jelenség, hogy a kifejezetten „esztétikusnak tűnő” weboldalak már nem úgy teljesítenek, ahogy megálmodták. Lehetnek a képek lenyűgözők, a dizájn is trendi és inspiráló a márka szövege, de mégse jön a várva várt konverzió. Mi van az egyre idegesítőbb trend mögött?

Continue reading

Egy éves a Jófogás + Vatera: itt tart most e piacterek megújítása

Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.

Continue reading

Két jó barátként segítheti a mobiltárca és a mobilalkalmazás az e-kereskedőket

A mobilalkalmazások az online kereskedelem nélkülözhetetlen kommunikációs csatornáivá váltak, miközben mára felzárkózott hozzájuk a mobiltárca is. Utóbbi sokkal többet jelent egy fizetési szolgáltatásnál. Kéz a kézben alkalmazva ezeket, jó lehetőséget kínálnak a fogyasztók hűségének kialakítására.

Continue reading