A Kínai Internet Jelentés legfontosabb megállapításait körüljárva bemutatjuk, mi az amit mindenképpen érdemes megfontolni azoknak a kereskedőknek, akik bármilyen szempontból érintettek a piacon.
Continue readingLeteszteltük: így működik a Shnap vizuális termékkereső
A Shnap interneten talált vagy saját készítésű fotó alapján keres hasonló termékeket webáruházakban, leteszteltük milyen hatékonysággal.
Continue readingSzórakoztatónak szánt termékbemutatós appot indított a Google: Shoploop
Kereskedelmi fókuszú videós alkalmazással bővíti szolgáltatásait a Google, vajon életképes lesz az e-kereskedelmi TikTok?
Continue readingCore Web Vitals: A Google új mércéje a rangsorolásban
Az idén májusban bevezetett Core Web Vitals jelentés a Google előrejelzése szerint hamarosan meghatározó lesz az oldalak rangsorolásánál.
Continue readingGKI Digital: 188 milliárd forint ment online vásárlásra a második negyedévben
2019-hez képest 34%-kal többet, csaknem bruttó 188 milliárd forintot költöttünk online vásárlásra április, május és június során, miközben sok vállalkozás „növesztett” hirtelen internetes lábat.
Continue readingGlobálisan teszteli az Instagram a Shop fület
Egyre inkább előtérbe tolja az e-kereskedők számára nyújtott szolgáltatásait a Facebook-Instagram konglomerátum: már globálisan is tesztelik a Shopping új funkcióit.
Continue readingTovább erősítene a Google e-kereskedelmi fronton
A Google megkérdőjelezhetetlenül a világ egyik legnagyobb és legfontosabb IT vállalata, ennek ellenére van néhány olyan szegmens, mint a közösségi média, illetve az e-kereskedelem, ahol a komoly erőfeszítések ellenére sem sikerült nagyobb áttörést elérniük.
Continue readingKorlátozások jönnek: raktári kapacitásait félti az Amazon Amerikában
Raktári kapacitásait félti az Amazon, amely egyszer már meglépte a meglepőt, és korlátozta az FBA-központokba befogadott árukat, akkor – a járvány kezdeti szakaszában – a létfontosságú termékekre.
Continue readingCélozhatunk Facebook-hirdetést a szóban elhangzó kifejezések alapján?
Már a beszélgetéseink alapján is célozza a Facebook a hirdetéseket? Vannak, akik elképzelhetetlennek tartják, sokan azt mondják, már saját maguk is tapasztalták. De mi állhat a jelenség mögött valójában?
Continue reading14 pontos checklist az üzleti Instagramod növeléséhez
Az alábbi checklistet követve akár fizetett hirdetések és influencerek nélkül is növelheted céged Instás követőbázisát, hogy a te vállalkozásod is nap, mint nap profitálhasson az Instagram elképesztő erejéből.
Continue reading