Elstartolt a Webshippy és a Wolt közös projektje: a koprodukciónak köszönhetően a Webshippy bármely webáruház rendeléseit akár 15 percen belül összekészíti és átadja a kiszállító partnernek.
Continue readingÁtalakítják a chatbotok működését a Messenger most bevezetett korlátozásai
A legnagyobb közösségimédia-platform december elején jelentette be fejlesztői blogján, hogy az EU adatvédelmi rendeletének megfelelően a Messenger számos funkciójával kapcsolatos korlátozást vezet be.
Continue readingHa a hegy nem megy Mohamedhez… akkor majd kihozza a futár?
Az idei évben a szolgáltatók sokan kényszerültek az online térbe. Mik voltak a fő szempontok, miről posztoltak a szolgáltatók és hogyan vélekedtek a fogyasztók? A Neticle online média- és szövegelemző cég kutatása erre kereste a választ.
Continue readingJelentősen változik az e-kereskedelem szabályozása 2021-ben
2021-ben új alapokra helyezik az online értékesítés szabályozását az EU-ban, az unió teljes területén megváltoznak az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfa- és vámszabályok. Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
Continue readingA Shopify rendszerében is elérhetővé vált az Alipay fizetési mód
A Shopify és Ázsia vezető digitális fizetési platformja, az Alipay partneri kapcsolatra léptek egymással.
Continue readingElfoglalná az ügyfélszolgálati piacot a Facebook
A Facebook felvásárolta a New York-i székhelyű Kustomer szoftvercéget, amely olyan egységes irányítópultot fejleszt, amivel több szolgáltatásból származó ügyfélkapcsolati jellegű beszélgetés egy helyen kezelhető.
Continue readingDirect to Consumer: hogyan vágjunk bele?
Mint az cikksorozatunk első részéből már kiderülhetetett, korántsem egyszerű, de komoly és nyereséges üzletetet építhetünk a Direct To Consumer modell segítségével.
Continue readingA találatok kb. 70%-ánál felülírja az oldalak leírását a Google
Egy 30.000 kulcsszóra kiterjedő kutatás szerint a keresésekre első oldalon megjelenő találatoknál a meta descriptionben megadott szöveget nem a megadott módon jeleníti meg a Google – hívta fel a figyelmet a Search Engine Journal.
Continue readingDirect to Consumer: gyártói értékesítés közvetlenül a vásárlóknak
A 21. század digitális kereskedelmének fontos eleme a direct-to-consumer üzleti modell. De mit is jelent ez pontosan és hogyan alakult ki mai formájában?
Continue readingElstartolt a 10. Ország Boltja verseny közel 9 millió forint összdíjazással
Az Árukereső.hu által szervezett versenyben idén is a vásárlók döntik el, hogy ki bizonyul a legnépszerűbb webshopnak, és minőségi kategóriákban is kiosztásra kerülnek a díjak, amelyek közül a legkiemelkedőbb webáruház kapja a fődíjat.
Continue reading