Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Amazon Prime Day: az infláció átalakította az akciós vásárlási szokásokat

Amazon Prime Day: az infláció átalakította az akciós vásárlási szokásokat

A tudatosabb vásárlás került előtérbe a kibontakozó gazdasági válság miatt: a vevők egyrészt jobban spórolnak, másrészt egyharmaduk igyekszik várni a kiszemelt árucikk megvásárlásával az akciós napig.

Continue reading
Amazon Amazon Prime Day címlap infláció

Már YouTube videókon keresztül is értékesíthetnek a Shopify kereskedői

Főként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során

A Shopify legújabb modulja, a YouTube Shopping mind a tartalomkészítők, mind a kereskedők számára lehetőséget teremt, hogy kiaknázzák a két platform közötti szinergiákat.

Continue reading
címlap kollekció Shopify YouTube YouTube Shopping

GLAMI-Stileo összeolvadás: igazi európai divatóriás születik

A H&M is teszteli a fizetős visszaküldést

Az akvizíció után a cégek platformjain lebonyolított rendelések száma elérheti a havi egymilliót is.

Continue reading
címlap divat Európa Glami

Fenntarthatósági platformot indít a Zalando, az About You és a Net-a-Porter

A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett

A három nagy divatipari kereskedő a partnereik számára oktatási programot indít, és lehetőséget biztosít a klímavédelmi szakértőkkel való konzultációra.

Continue reading
About You címlap fenntarthatóság Zalando

Fenntartható és praktikus megoldással rukkolt elő a Pelenka.hu

Fenntartható és praktikus megoldással rukkolt elő a Pelenka.hu

Az ország piacvezető baba-mama webáruháza elkötelezte magát a fenntartható működés mellett, így júliustól már a Pelenka.hu vásárlói is választhatják a csomagolásmentes, ZERO kiszállítást.

Continue reading
címlap Pelenka.hu Trans-Sped

Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Egy nemrégiben közzétett kutatás szerint 2021-ben mintegy 13 százalékkal növekedett az öreg kontinensen az e-kereskedelem által generált forgalom. Idén ugyan kisebb, ám még mindig kétszámjegyű bővülést várnak.

Continue reading
címlap digitalizáció Európa kutatás

A Pinterest további e-kereskedelmi funkciókat jelentett be

Pinterest

A Pinterest felpörgetné az alkalmazáson belüli vásárlásokat: hamarosan új funkciók érkeznek majd, amik a remények szerint tovább növelik az amúgy is jelentős költekezési kedvet a képmegosztó körül.

Continue reading
címlap Pinterest

5 eszköz, hogy szemmel tartsd a konkurenciát

5 eszköz, hogy szemmel tartsd a konkurenciát

A versenytársak találati pozíciói és annak változásai kulcsfontosságú információkat adnak a kezünkbe ahhoz, hogy a saját SEO stratégiánkat kialakítsuk. Ehhez viszont adatokra van szükség.

Continue reading
címlap kollekció SEO versenytárs elemzés

Nem kötelező a telefonos ügyfélszolgálat az e-kereskedelemben

Az e-kereskedőknek nem kell telefonszámot publikálniuk

Egy új jogszabály-módosítás alapján május 28-tól a webshopok kötelesek tájékoztatni a fogyasztókat a telefonszámukról. Az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért és kapott az Igazságügyi Minisztériumtól.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary

A Shopify új funkciókat jelentett be, és tovább erősíti pozícióit

A Shopifiy általános, egész piactérre kiterjedő keresést tesztel

A Shopify Editions néven futó, komplex csomag többek közt a B2B és a C2C kereskedelmet, az egy érintéses “Tap-To-Pay” fizetést, és a különböző rendszerekkel történő integrációt is támogatja.

Continue reading
bérelhető webáruház címlap kollekció Shopify
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 91
  • 92
  • 93
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!