A tudatosabb vásárlás került előtérbe a kibontakozó gazdasági válság miatt: a vevők egyrészt jobban spórolnak, másrészt egyharmaduk igyekszik várni a kiszemelt árucikk megvásárlásával az akciós napig.
Continue readingMár YouTube videókon keresztül is értékesíthetnek a Shopify kereskedői
A Shopify legújabb modulja, a YouTube Shopping mind a tartalomkészítők, mind a kereskedők számára lehetőséget teremt, hogy kiaknázzák a két platform közötti szinergiákat.
Continue readingGLAMI-Stileo összeolvadás: igazi európai divatóriás születik
Az akvizíció után a cégek platformjain lebonyolított rendelések száma elérheti a havi egymilliót is.
Continue readingFenntarthatósági platformot indít a Zalando, az About You és a Net-a-Porter
A három nagy divatipari kereskedő a partnereik számára oktatási programot indít, és lehetőséget biztosít a klímavédelmi szakértőkkel való konzultációra.
Continue readingFenntartható és praktikus megoldással rukkolt elő a Pelenka.hu
Az ország piacvezető baba-mama webáruháza elkötelezte magát a fenntartható működés mellett, így júliustól már a Pelenka.hu vásárlói is választhatják a csomagolásmentes, ZERO kiszállítást.
Continue readingLassul az e-kereskedelem növekedése Európában
Egy nemrégiben közzétett kutatás szerint 2021-ben mintegy 13 százalékkal növekedett az öreg kontinensen az e-kereskedelem által generált forgalom. Idén ugyan kisebb, ám még mindig kétszámjegyű bővülést várnak.
Continue readingA Pinterest további e-kereskedelmi funkciókat jelentett be
A Pinterest felpörgetné az alkalmazáson belüli vásárlásokat: hamarosan új funkciók érkeznek majd, amik a remények szerint tovább növelik az amúgy is jelentős költekezési kedvet a képmegosztó körül.
Continue reading5 eszköz, hogy szemmel tartsd a konkurenciát
A versenytársak találati pozíciói és annak változásai kulcsfontosságú információkat adnak a kezünkbe ahhoz, hogy a saját SEO stratégiánkat kialakítsuk. Ehhez viszont adatokra van szükség.
Continue readingNem kötelező a telefonos ügyfélszolgálat az e-kereskedelemben
Egy új jogszabály-módosítás alapján május 28-tól a webshopok kötelesek tájékoztatni a fogyasztókat a telefonszámukról. Az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért és kapott az Igazságügyi Minisztériumtól.
Continue readingA Shopify új funkciókat jelentett be, és tovább erősíti pozícióit
A Shopify Editions néven futó, komplex csomag többek közt a B2B és a C2C kereskedelmet, az egy érintéses “Tap-To-Pay” fizetést, és a különböző rendszerekkel történő integrációt is támogatja.
Continue reading








