Mitől lehet erősebb egyes országok vállalkozóinak hajlandósága a külpiacokra lépéshez, milyen nehézségekkel szembesül egy hazai e-kereskedő a visegrádi országok mezőnyében, és a jelenlegi helyzetben mi lehet az titka a jó üzletnek? Interjú Csányi Zoltánnal és Sztípity Róberttel.
Continue readingeTOPLISTA 2022: helycserék és szélsőséges mozgások
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.
Continue readingEnnyit spórolhatunk havonta egy törzsvásárlói tagsággal
A Rossmann kutatásából kiderül, hogy többnyire a kisebb településen élő nők csatlakoznak a hűségprogramokhoz, leginkább spórolási szándékkal.
Continue readingAz EU eltörölné a behozatali vámokra vonatkozó 150 eurós határt
Az Európai Bizottság a jövőben a 150 euró alatt vámmentesen behozható árukkal kapcsolatos kedvezményeket is megszüntetné, ahogy korábban eltörölte a külföldről, leginkább Kínából érkező áruk áfamentességét.
Continue readingAdatvezérelt e-kereskedelem és a jó SEX
Mi köze van a sikeres e-kereskedelemnek és a szex-nek egymáshoz? Első ránézésre semmi, de ha kicsit mélyebbre ásunk, akkor kiderül, hogy a sikeres e-kereskedelem titka is a jó SEX. Csak nem úgy, mint elsőre gondolnánk.
Continue readingÜzletről mindenkinek – Idén is lesz Ecommerce Fest
Immár második alkalommal kerül megrendezésre a Business Fest a Millenáris Parkban, ahol többek között saját panelt kapott e-kereskedelem Ecommerce Fest néven. A szervezésért felelős Guba Vandát kértük, avasson be minket az eseménnyel kapcsolatos részletekbe.
Continue readingShopify vs. WooCommerce: mik a legfőbb különbségek?
Fontos, hogy megválaszoljuk ezt a kérdést, mert ez fogja megadni a feleletet egy még fontosabb, és mindannyiunkat érdeklő kérdésre: melyik a jobb számunkra?
Continue readingSokba kerülhet a cégeknek az uniós AI-szabályozásnak való megfelelés
Az IVSZ – Szövetség a Digitális Gazdaságért egyetért a szabályozás céljával, ugyanakkor fontosnak tartja, hogy az annak való megfelelés költségei ne legyenek túlságosan megterhelőek az innovatív vállalkozások, különösen a kkv-k és startupok számára.
Continue readingGKID-Mastercard: egyre élesebb a harc a vásárlókért
A GKID és a MasterCard Digitális Kereskedelmi Körképe alapján 9,9%-os bővüléssel zárt a hazai online kiskereskedelem, és az idei évre is hasonlóak a kilátások.
Continue readingHogyan takarítsd a tartalmaidat anélkül, hogy pozíciót veszítenél?
Nem igaz, hogy a több kontent mindig jobb, viszont az sem mindegy, hogyan állsz neki a szelektálásnak, a felesleges tartalmak és a még menthetők szétválogatásának. Ehhez adunk most útmutatást.
Continue reading








