A Target új partneri megállapodást kötött a Shopify-jal, annak érdekében, hogy trendi termékekkel bővítse online piacterének kínálatát és növelje népszerűségét a fiatalabb vásárlók körében. A megállapodás lehetővé teszi a Target számára, hogy új márkákat és termékeket vonzzon be, miközben részesedést szerez az eladók profitjából.
Continue readingLánc, lánc, értéklánc – Harc zajlik a fogyasztó pénzéért
Az érték-, illetve ellátási láncok ismerete fontos minden vállalkozó számára. A végső felhasználónak kínált érték lépésről lépésre, láncszemről láncszemre épül fel. A szétosztható jövedelemért heves harc folyik a lánc szereplői között. A játékosok izgalmas stratégiai játszmákat játszanak pozíciójuk erősítése érdekében.
Continue readingTényleg csak ennyi kell: gyorsaság és költséghatékonyság
Külföldiként hogyan vehetjük fel a versenyt a helyi webshopokkal? Mik a nemzetközi szállítás legfőbb kihívásai, és hogyan hidalhatjuk át ezeket? A határon túli logisztikai megoldásokat kínáló Pactic vezetőjét, Colin Sneadet kérdeztük.
Continue readingFeszes menetrendben élesednek az EU új kibervédelmi előírásai
Elérkezett az első határidő az Európai Unió tavaly elfogadott NIS2 kibervédelmi rendszerének bevezetésében. Az irányelvet olyan vállalatoknak, köztük elektronikus kereskedelemmel (is) foglalkozó cégeknek kell alkalmazniuk, amelyek uniós szinten középvállalatnak minősülnek.
Continue readingCsomagküldés: egyedi igényekre és kényelemre szabva
Nem csalás, nem ámítás, hogy garantálható a megrendelések másnapi kézbesítése, hogy extra költségek nélkül is elérhetők fenntartható szállítási megoldások, s hogy dinamikussá tehető a csomagok nyomon követése és a kiszállítási paraméterek menet közbeni módosítása is. A DPD-nél ehhez az ügyfélnek csupán egy applikációt kell használnia.
Continue readingMáris a legnagyobbak közé vágyik az OTP friss e-kereskedelmi piactere
A magyarországi e-kereskedelem egyik új szereplője, a fizz.hu a márciusi csendes indulását követően ma bejelentette, hogy nagyobb sebességbe kapcsol. Az OTP Csoport online piacterének célja, hogy pár éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váljon.
Continue readingBezos mondja, fogadd meg: „Maradj az első napon!”
Jeff Bezos az Amazon vezetője, aki egy kis startupból a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi óriását hozta létre. Részvényeseknek írt leveleiben évtizedek óta megosztja menedzsment elveit a világgal. Vajon mik ezek és mennyire relevánsak egy magyar e-kereskedő számára? Könyvismertetőnkben ennek is utánajárunk.
Continue readingBiztosan jól tudja, hogy milyen a profi házhozszállítás?
Az innovációnak manapság a csomag és házhozszállításban is hatalmas szerepe van. Az a szolgáltató válhat piacvezetővé ebben a szegmensben, aki előre tekintve, folyamatosan olyan új megoldásokat keres, amivel a kereskedők, az ügyfelek és a címzettek igényeit a korábbiaknál jobban, és a lehető legjobban ki tudja elégíteni.
Continue readingA webshop-matematika igazolja az előfizetéses rendszer előnyeit
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
Continue readingWebáruház építése: a kontárok minden projektből kiűzik a szenvedélyt és az élményt
Minden leendő webáruház-tulajdonosnak meg kell hoznia a döntést arról, hogy milyen technológiára épüljön a webshopja. Választhatják a teljesen egyedi fejlesztést, vagy választhatják valamelyik úgynevezett webshop motor használatát. Melyiket érdemes?
Continue reading