Visszavonul a cégvezetéstől a legutóbbi üzleti negyedévét történelmi nyereséggel záró Amazon alapító-tulajdonosa, Jeff Bezos.
Continue readingReform az e-kereskedelmi szövetségben: átalakul az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt.
Continue readingMessze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról.
Continue readingÁzsia után a nyugati e-kereskedők is live streammel erősítenek
A live streamből történő direkt értékesítés gyakorlata eredetileg Kínából indult, de mára már a nyugati kereskedőket is elérte.
Continue readingSokat akarsz eladni? Meg kell értened a vevődet!
Marketingesként azt szokás mondani, hogy nem terméket adunk el, hanem élményt, nem árut, hanem gondolatot és érzelmet.
Continue readingElözönlötték a kínai eladók az Amazon piacterét
Az Amazonra a januárban regisztráló új kereskedők 75 százaléka az ázsiai országból érkezett.
Continue readingNem hozta tűzbe a németeket az egynapos kiszállítás
Bár sok csomagszállító szolgáltató bevezette, a legtöbben idén be is fejezték az aznapi kiszállítást Németországban.
Continue readingUtat tör magának az e-kereskedelemben az Airbnb modell
Az Outer nevű, kerti bútorokat forgalmazó cég azért fizet korábbi vásárlóinak, hogy bemutatóteremként használják a kertjüket.
Continue readingKözösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: TikTok, Twitter és LinkedIn
Talán elsőre úgy tűnik, a Facebook-csoporton kívül felesleges más közösségi médiában is kampányokat indítani, vagy direkt értékesíteni, de ez nem feltétlenül igaz.
Continue readingÉrkezik a kötelező ügyfél-azonosítás a Google Ads fiókokba is
Ahogyan a Facebook, a Google is kötelezően megköveteli majd a hirdetők személyazonosságának igazolását számos hirdetési kategóriánál.
Continue reading