Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Változások az Amazonnál: Jeff Bezos a csúcson hagyja abba

Változások az Amazonnál: Jeff Bezos a csúcson hagyja abba

Visszavonul a cégvezetéstől a legutóbbi üzleti negyedévét történelmi nyereséggel záró Amazon alapító-tulajdonosa, Jeff Bezos.

Continue reading
Amazon Andy Jassy címlap Jeff Bezos

Reform az e-kereskedelmi szövetségben: átalakul az Ecommerce Hungary

Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary

Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban

A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban

Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról.

Continue reading
2020 címlap divat Glami koronavírus

Ázsia után a nyugati e-kereskedők is live streammel erősítenek

Október elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak

A live streamből történő direkt értékesítés gyakorlata eredetileg Kínából indult, de mára már a nyugati kereskedőket is elérte.

Continue reading
címlap közvetlen értékesítés live stream TikTok

Sokat akarsz eladni? Meg kell értened a vevődet!

Sokat akarsz eladni? Meg kell értened a vevődet!

Marketingesként azt szokás mondani, hogy nem terméket adunk el, hanem élményt, nem árut, hanem gondolatot és érzelmet.

Continue reading
címlap fogyasztói szükségletek marketing

Elözönlötték a kínai eladók az Amazon piacterét

Elözönlötték a kínai eladók az Amazon piacterét

Az Amazonra a januárban regisztráló új kereskedők 75 százaléka az ázsiai országból érkezett.

Continue reading
Amazon címlap Kína

Nem hozta tűzbe a németeket az egynapos kiszállítás

Nem hozta tűzbe a németeket az egynapos kiszállítás

Bár sok csomagszállító szolgáltató bevezette, a legtöbben idén be is fejezték az aznapi kiszállítást Németországban.

Continue reading
Amazon Prime aznapi kiszállítás címlap DHL DPD házhozszállítás Hermes

Utat tör magának az e-kereskedelemben az Airbnb modell

Utat tör magának az e-kereskedelemben az Airbnb modell

Az Outer nevű, kerti bútorokat forgalmazó cég azért fizet korábbi vásárlóinak, hogy bemutatóteremként használják a kertjüket.

Continue reading
Airbnb címlap közvetlen értékesítés Outer

Közösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: TikTok, Twitter és LinkedIn

Közösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: TikTok, Twitter és LinkedIn

Talán elsőre úgy tűnik, a Facebook-csoporton kívül felesleges más közösségi médiában is kampányokat indítani, vagy direkt értékesíteni, de ez nem feltétlenül igaz.

Continue reading
címlap közösségi média LnkedIn TikTok Twitter

Érkezik a kötelező ügyfél-azonosítás a Google Ads fiókokba is

5 eszköz, hogy szemmel tartsd a konkurenciát

Ahogyan a Facebook, a Google is kötelezően megköveteli majd a hirdetők személyazonosságának igazolását számos hirdetési kategóriánál.

Continue reading
címlap Facebook Google Google Ads hirdetés
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 121
  • 122
  • 123
  • ...
  • 231
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani
Majdnem egy tucat jó tipp arra, hogyan növeld a konverziós arányt a webáruházadban
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!