A közösségimédia-alkalmazás egyre több országban élesíti az appon belüli vásárlást elősegítő funkciókat, valamint rendszeresen jelentenek be hasonló célú újításokat.
Continue readingWorkshopokat indít a TikTok amerikai KKV-knak
A közösségi videómegosztó ingyenes workshopsorozatot hirdet kisvállalkozásoknak, hogy segítséget nyújtsanak nekik a célközönségük jobb eléréséhez és a cégük fejlesztéséhez.
Continue readingAkadálymentes webshopok: szigorítás az EU-ban, sorozatos perek az USÁ-ban
Az Egyesült Államokban már sorra indulnak perek a e-kereskedők ellen, Európában 2025-ben lép életbe az online akadálymentesítésről szóló szigorítás.
Continue readingLépésről lépésre az online értékesítés felé
A koronavírus-járvány a nagyobb vállalatokat is az online értékesítés felé terelte. A megfontolt és folyamatos fejlesztés számukra is biztonságos átmenetet kínál – például egy click & collect megoldás adaptálásával.
Continue readingMi várhat a kereskedőkre a közelgő süti-apokalipszis után?
Az NRF a PricewaterhouseCoopers képviselőit kérdezte arról, hogyan készülhetnek fel a kereskedelmi cégek a sütik nélküli világ kihívásaira.
Continue readingFontos tájékoztatás az ITM-től a magyar nyelvű használati útmutatókkal kapcsolatban
Az Ecommerce Hungary tájékoztatást kért az Innovációs és Technológiai Minisztériumtól a használati útmutatóra vonatkozó új szabályozással kapcsolatban.
Continue readingÚjabb rekordok és rohamosan növekvő reklámbevételek az Amazonnál
Az e-kereskedelmi óriás első negyedéves bevétele ismét átlépte a bűvös 100 milliárd dolláros határt, és az előzetes becslések alapján az idei Prime Day is minden eddiginél nagyobb hasznot hozott a vállalat számára.
Continue readingHamarosan elérheti az 500 milliós felhasználószámot az európai e-kereskedelem
Fontos mérföldkőhöz érkezik az elektronikus kereskedelem 2021-ben: az aktív felhasználók száma Európában 500 millió fölé emelkedhet.
Continue readingA konverzióoptimalizálás költségei – mivel érdemes számolni?
Jó lenne a drágán felépített, magas marketingköltségekkel üzemelő webshopból többet kihozni? Összeszedtük, hogy milyen tételekkel kell számolnunk ehhez.
Continue readingA kontextus alapján célzott hirdetéseké a jövő?
A Facebook új fejlesztése a kontextusra alapozva választja majd ki, milyen hirdetések jelenjenek meg a felhasználói számára.
Continue reading








