Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Leépítésekre készül a Berlin Brands Group

Berlin Brands Group: egy tradicionális e-commerce óriás szárnyalása

A Berlin Brands Group komoly leépítésekre készül: az aggregátor e-kereskedelmi platformot üzemeltető cég a tavalyi nagy rally után nemrégiben jelentette be, hogy a stáb tíz százalékát lesz kénytelen elküldeni.

Continue reading
Amazon BBG Berlin Brands Group címlap

Trend válhat az ingyenes visszaküldés megszüntetéséből?

A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett

A Zara divatipari óriás májustól 1.95 font díjat számol fel az Egyesült Királyságban, amennyiben a vásárlók nem közvetlenül az üzletek valamelyikébe küldik vissza a termékeket.

Continue reading
címlap fenntarthatóság termékvisszaküldés ZARA

Előre menekül az FMCG bevásárlás-szolgáltatást nyújtó Instacart

Az Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát

A COVID idején hatalmasra nőtt amerikai startup, az Instacart erősen visszaesett az utóbbi időszakban, de minden jel arra mutat, hogy van jövője a szolgáltatásnak.

Continue reading
címlap fmcg Instacart online bevásárlás

A magyar e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár

Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben

A növekedést hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár – derül ki abból a kutatásból, amelyet a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) megbízásából a GKID készített.

Continue reading
címlap export GKI Digital GKID kollekció kutatás

Távozik az Amazon egyik legrégebbi top vezetője

Távozik az Amazon egyik legrégebbi top vezetője

A Consumer business üzletág globális igazgatója, Dave Clark 23 év után hagyja ott az Amazont. Egyelőre nem tudni, ki lesz az utódja.

Continue reading
Amazon címlap

Figyeld velünk valós időben a top hazai e-kereskedőket!

Figyeld velünk valós időben a top hazai e-kereskedőket!

Az alábbi, valós időben frissülő grafikonok segítségével a Neticle-lel közösen vizsgáljuk folyamatosan a 15 legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedő online megjelenéseit és megítélését.

Continue reading
címlap e-toplista neticle

Még mindig veszteséges a Klarna, a BNPL-modell zászlóshajója

BNPL: Trójai faló vagy a vásárlás forradalma?

900 ezer eurós tőkebevonást tervez a svéd Klarna. A fintech cég első lendülete úgy tűnik, alábbhagyott némileg, ugyanis a Buy Now Pay Later piacvezetőjének értéke 30 százalékkal csökkent idén.

Continue reading
BNPL címlap FinTech klarna

Németországon keresztül hódítja meg Európát a török Trendyol

Németországon keresztül hódítja meg Európát a török Trendyol

Németországban elindul a Trendyol, a törökországi vezető e-kereskedelmi platform. A cég számára ez jelenti az első piacot Törökországon kívül, valamint belépését Európába.

Continue reading
címlap kollekció marketplace Németország piactér Trendyol

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A koronavírus két éve sem volt elegendő, hogy a távmunka és a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kkv-k között – derült ki a Digiméter 2022. tavaszi felméréséből.

Continue reading
címlap digiméter digitalizáció koronavírus

A Google Analytics 4 árnyékában: a legfontosabb teendők

Mi a Google E-A-T, és hogyan hat az oldalak rangsorolására?

Az eddig általánosan elterjedt Universal Analytics támogatása 2022 július 1-jén megszűnik. Cikkünkben összefoglaljuk a váltáshoz kapcsolódó dátumokat, javaslatokat és teendőket.

Continue reading
analitika címlap Google Analytics 4 kollekció
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 94
  • 95
  • 96
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!