A Berlin Brands Group komoly leépítésekre készül: az aggregátor e-kereskedelmi platformot üzemeltető cég a tavalyi nagy rally után nemrégiben jelentette be, hogy a stáb tíz százalékát lesz kénytelen elküldeni.
Continue readingTrend válhat az ingyenes visszaküldés megszüntetéséből?
A Zara divatipari óriás májustól 1.95 font díjat számol fel az Egyesült Királyságban, amennyiben a vásárlók nem közvetlenül az üzletek valamelyikébe küldik vissza a termékeket.
Continue readingElőre menekül az FMCG bevásárlás-szolgáltatást nyújtó Instacart
A COVID idején hatalmasra nőtt amerikai startup, az Instacart erősen visszaesett az utóbbi időszakban, de minden jel arra mutat, hogy van jövője a szolgáltatásnak.
Continue readingA magyar e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár
A növekedést hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár – derül ki abból a kutatásból, amelyet a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) megbízásából a GKID készített.
Continue readingTávozik az Amazon egyik legrégebbi top vezetője
A Consumer business üzletág globális igazgatója, Dave Clark 23 év után hagyja ott az Amazont. Egyelőre nem tudni, ki lesz az utódja.
Continue readingFigyeld velünk valós időben a top hazai e-kereskedőket!
Az alábbi, valós időben frissülő grafikonok segítségével a Neticle-lel közösen vizsgáljuk folyamatosan a 15 legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedő online megjelenéseit és megítélését.
Continue readingMég mindig veszteséges a Klarna, a BNPL-modell zászlóshajója
900 ezer eurós tőkebevonást tervez a svéd Klarna. A fintech cég első lendülete úgy tűnik, alábbhagyott némileg, ugyanis a Buy Now Pay Later piacvezetőjének értéke 30 százalékkal csökkent idén.
Continue readingNémetországon keresztül hódítja meg Európát a török Trendyol
Németországban elindul a Trendyol, a törökországi vezető e-kereskedelmi platform. A cég számára ez jelenti az első piacot Törökországon kívül, valamint belépését Európába.
Continue readingA Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra
A koronavírus két éve sem volt elegendő, hogy a távmunka és a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kkv-k között – derült ki a Digiméter 2022. tavaszi felméréséből.
Continue readingA Google Analytics 4 árnyékában: a legfontosabb teendők
Az eddig általánosan elterjedt Universal Analytics támogatása 2022 július 1-jén megszűnik. Cikkünkben összefoglaljuk a váltáshoz kapcsolódó dátumokat, javaslatokat és teendőket.
Continue reading








