Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán.
Continue readingA megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb
Az Ecommerce News Europe által bemutatott kutatás szerint 11%-kal nőtt az előző évhez képest azoknak a válaszadóknak a száma, akik különösen fontosnak tartják a termékleírásokat az internetes vásárlás során.
Continue readingDigitális stratégia élesben V.: Így vágj neki az exportnak – Organikus növekedés
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk ötödik részében azt mutatjuk be, hogy technikai, tartalmi és linképítési szempontból mire érdemes ügyelnünk új weboldalunk felépítése során.
Continue readingÁtlépte az 1 billió dollárt az USA e-kereskedelmi forgalma
Az e-kereskedelem egy éves forgalma meghaladta az 1000 milliárd dollárt az USA-ban. A mérföldkő októberben érkezett el, amikor az elmúlt 12 hónap során eladott termékek összértéke átlépte ezt a határt.
Continue readingHogyan juss el több emberhez Facebookon? Így futtasd fel az oldaladat!
Habár a TikTok nagyon feljött, a Facebook még mindig az egyik legjobb hely arra, hogy a vállalkozásodat és a márkádat megismertesd a közönséggel. Ehhez adunk most 8 tippet.
Continue readingA Shopifiy általános, egész piactérre kiterjedő keresést tesztel
A keresés a Shopify teljes adatbázisában egyelőre csak néhány kiválasztott felhasználó számára elérhető, akik a cég applikációját használják vásárlásra.
Continue readingGKID – Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás.
Continue readingEgyre több vállalat alkalmazza a service designt, de még van hova fejlődni
A 2022-es Service Design Day (SDD) konferencián mutatták be az NRC Marketingkutató és a Service Design Day közös kutatásának eredményét.
Continue reading6 tipp a tartalmaid eredményes optimalizálásához
A kontentoptimalizálás célja ma már a látogatói élmény előnyben részesítése, megfelelő SEO alapokkal kombinálva. Ehhez adunk cikksorozatunk első részében 6 gyakorlatias tippet.
Continue readingNem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
Az Alibaba Group nemzetközi piactere, az AliExpress komoly nehézségekkel küzd az Európai piacon, és továbbra sem növekszik olyan ütemben, amilyenben a kínai anyacég szeretné.
Continue reading








