Az e-kereskedelem Európában folyamatos növekedést mutat, ezt főként a déli és keleti országokban tapasztalható rohamos bővülésnek köszönheti.
Continue readingDunder Krisztián
Digitális üzletfejlesztéssel foglalkozó szakember, az online növekedést támogató Growww Digital társalapítója és ügyvezetője.
Continue reading23 üzleti eszköz Instagramhoz
Még nem hirdetsz az Instagramon? A legjobb képmegosztó már nemcsak a fiatalokat, hanem a legfontosabb kereskedelmi célcsoportokat is eléri. Ismerj meg 23 hasznos eszközt, amivel saját üzleti sikered szolgálatába állíthatod az Instát.
Continue readingSzabó László
A 2013-ban alapított Growww Digital digitálismarketing-ügynökség társalapítója, szakmai vezetője.
Continue readingSchmidt Zoltán
A Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikáció divíziójának Senior Account Managere, a Kosárérték e-kereskedelmi magazin korábbi főszerkesztője.
Continue readingKeresztúri Gergely
A Tartalomgyár alapítója, az elmúlt 20+ évben több digitális ügynökség és ügynökségi szolgáltatás-portfolió felépítője.
Continue readingMészáros Beatrix
Kreatív reklámos, közösségi média szakértő, könnyed problémamegoldó, a Mindea ügyvezetője és alapítója.
Continue readingKolozsi István
Egy fickó, akit a UX és a pszichológia foglalkoztat. Szimplán designernek, azaz tervezőnek tartja magát.
Continue readingA lokalizáció és fordítás alapjai
A legelső gondolat ilyenkor általában az, hogy fogjuk a weboldal írott tartalmát, kiexportáljuk és elküldjük egy fordítóirodának, ők lefordítják, mi visszatesszük, és készen van.
Continue readingAz Amazon felzabálja a bevásárlóközpontokat
Idén az első negyedévben több mint egy tucat kiskereskedelmi üzletlánc jelentett csődöt az Egyesült Államokban, majdnem annyi, amennyi tavaly összesen.
Continue reading







