Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Kevesebb munka, nagyobb hatékonyság: ez az automatizáció

Kevesebb munka, nagyobb hatékonyság: ez az automatizáció

Idén augusztus végén rendezték meg a Hungarian Ecommerce Summitot, amelynek Data&Technology blokkjában az automatizáció témája is teret kapott, hiszen a számos webáruház számára manapság sem egyértelmű ennek fontossága.

Continue reading
automatizáció címlap Hungarian Ecommerce Summit Oander

Így működhetsz együtt az Instagram könyörtelen algoritmusával

Így működhetsz együtt az Instagram könyörtelen algoritmusával

A 2016-ban bevezetett új algoritmus rengeteg tartalmat kiszűrt az Instagram hírfolyamból, javítva a felhasználói élményt, de megnehezítve a márkák dolgát. Ha odafigyelsz néhány egyszerű dologra, a posztjaid sokkal hatékonyabban fognak működni.

Continue reading
címlap Instagram közösségi média social media

2020: az online élelmiszer-kereskedelem éve Amerikában

Lemondott Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője

A járványhelyzet miatt megváltozott vásárlási szokások és közösségi távolságtartás új normái kiemelkedő gyorsasággal alakították az élelmiszer-házhozszállítás piacát.

Continue reading
címlap fmcg koronavírus USA

Rekordszintű növekedés az első félévben – de vajon hogyan tovább?

GKI Digital

Az online kiskereskedők az idei év első félévében bruttó 355,1 milliárd forint forgalmat könyvelhettek el. A trendekről Madar Norberttel, a GKI Digital vezető tanácsadójával beszélgettünk.

Continue reading
GKI Digital Hungarian Ecommerce Summit interjú kiemelt téma Madar Norbert

Hogyan változtatta meg a koronavírus az idősebbek vásárlási szokásait?

Hogy váltak a leggyorsabban növekvő vásárlói csoporttá a babyboomerek?

A vásárlói prioritások legnagyobb változása a baby boomer-generáció tagjai között ment végbe, legalábbis ez derül ki az amerikai Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (National Retail Federation) tanulmányából.

Continue reading
boomer címlap COVID-19 koronavírus

2020-ban is elstartolt az Év Internetes Kereskedője Díj

A Pelenka.hu az Év Internetes Kereskedője 2020-ban

Az Év Internetes Kereskedője Díjra szeptember 16-ig díjmentesen jelentkezhet bármelyik online kiskereskedelmi tevékenységet végző hazai vállalkozás. A közönség ezzel párhuzamosan szeptember 27-ig szavazhat a három kedvenc webáruházára.

Continue reading
címlap Év internetes kereskedője

A globális e-kereskedelem csendes motorjai, a kínai gyárak évtizede

A globális e-kereskedelem csendes motorjai: a kínai gyárak évtizede

A már-már láthatatlanul üzemelő kínai gyárak az utóbbi években a globális kereskedelem pénznyomdáivá váltak. Történt mindez úgy, hogy ez az üzleti modell 2010 előtt gyakorlatilag nem is létezett.

Continue reading
Aliexpress címlap Kína kínai gyárak platformok Wish

Idén hetekkel korábban indulhat az ünnepi vásárlási láz

Hetekkel előbb indulhat az idei ünnepi vásárlási láz

A Coresight Research tanácsadó cég szerint az amerikai fogyasztók 23 százaléka idén korábban kezdi meg a nagy ünnepi ajándékvásárlást. Az online kereskedőknek mihamarabb célszerű megtervezniük az erre fókuszáló e-mail marketingjüket.

Continue reading
címlap e-mail marketing koronavírus

Kényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!

Kényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!

Mit tehet a nagykereskedő, hogy felpörgesse a viszonteladói értékesítését és egyúttal magához is láncolja őket? Először is szolgáltat. Jól. Biztosítja a szakértelmet, az infrastruktúrát, az innovációt, hogy a partnerének csak egy dolga legyen: az értékesítés.

Continue reading
B2B címlap Virgo

Instagram: posztajánlók és hirdetések jönnek a hírfolyam végére

2022: merre tovább Instagram?

Mostantól még akkor sincs vége a hírfolyamnak, amikor vége van: ajánlott posztok és hirdetések jönnek majd a figyelmeztető üzenet után.

Continue reading
címlap Instagram Instagram zero
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 133
  • 134
  • 135
  • ...
  • 231
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások
Palocsay Géza: Egy sikeres gondolkodásmód van – az, hogy soha nem vagy készen
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!