Idén augusztus végén rendezték meg a Hungarian Ecommerce Summitot, amelynek Data&Technology blokkjában az automatizáció témája is teret kapott, hiszen a számos webáruház számára manapság sem egyértelmű ennek fontossága.
Continue readingÍgy működhetsz együtt az Instagram könyörtelen algoritmusával
A 2016-ban bevezetett új algoritmus rengeteg tartalmat kiszűrt az Instagram hírfolyamból, javítva a felhasználói élményt, de megnehezítve a márkák dolgát. Ha odafigyelsz néhány egyszerű dologra, a posztjaid sokkal hatékonyabban fognak működni.
Continue reading2020: az online élelmiszer-kereskedelem éve Amerikában
A járványhelyzet miatt megváltozott vásárlási szokások és közösségi távolságtartás új normái kiemelkedő gyorsasággal alakították az élelmiszer-házhozszállítás piacát.
Continue readingRekordszintű növekedés az első félévben – de vajon hogyan tovább?
Az online kiskereskedők az idei év első félévében bruttó 355,1 milliárd forint forgalmat könyvelhettek el. A trendekről Madar Norberttel, a GKI Digital vezető tanácsadójával beszélgettünk.
Continue readingHogyan változtatta meg a koronavírus az idősebbek vásárlási szokásait?
A vásárlói prioritások legnagyobb változása a baby boomer-generáció tagjai között ment végbe, legalábbis ez derül ki az amerikai Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (National Retail Federation) tanulmányából.
Continue reading2020-ban is elstartolt az Év Internetes Kereskedője Díj
Az Év Internetes Kereskedője Díjra szeptember 16-ig díjmentesen jelentkezhet bármelyik online kiskereskedelmi tevékenységet végző hazai vállalkozás. A közönség ezzel párhuzamosan szeptember 27-ig szavazhat a három kedvenc webáruházára.
Continue readingA globális e-kereskedelem csendes motorjai, a kínai gyárak évtizede
A már-már láthatatlanul üzemelő kínai gyárak az utóbbi években a globális kereskedelem pénznyomdáivá váltak. Történt mindez úgy, hogy ez az üzleti modell 2010 előtt gyakorlatilag nem is létezett.
Continue readingIdén hetekkel korábban indulhat az ünnepi vásárlási láz
A Coresight Research tanácsadó cég szerint az amerikai fogyasztók 23 százaléka idén korábban kezdi meg a nagy ünnepi ajándékvásárlást. Az online kereskedőknek mihamarabb célszerű megtervezniük az erre fókuszáló e-mail marketingjüket.
Continue readingKényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!
Mit tehet a nagykereskedő, hogy felpörgesse a viszonteladói értékesítését és egyúttal magához is láncolja őket? Először is szolgáltat. Jól. Biztosítja a szakértelmet, az infrastruktúrát, az innovációt, hogy a partnerének csak egy dolga legyen: az értékesítés.
Continue readingInstagram: posztajánlók és hirdetések jönnek a hírfolyam végére
Mostantól még akkor sincs vége a hírfolyamnak, amikor vége van: ajánlott posztok és hirdetések jönnek majd a figyelmeztető üzenet után.
Continue reading