Az eco internetipari szövetség az EU elnökség elé terjesztette javaslatait a digitális-üzleti szabályozás erősebb szakmai befolyásolásának érdekében. Interjú Oliver Süme internetjogi szakértővel a szervezet legfontosabb céljairól, és arról, hogyan látja a jelenlegi helyzetet.
Continue readingÚj típusú kereskedelmi együttműködést köt a TikTok
Nemrég egy új együttműködést jelentett be a közösségi videómegosztó applikáció, mégpedig a Teespring kereskedelmi platformmal, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy saját mintás termékeket áruljanak az alkalmazásban.
Continue readingKészítsük fel szervereinket a Black Friday és a téli szezon kihívásaira
Az online áruházak legfontosabb teendője, amit már most mérlegelni kell, az a vásárlókat kiszolgáló szerverek hardverellátottságának és teljesítményösszegének felülvizsgálata: fel kell készülni a hamarosan érkező, minden eddiginél nagyobb rohamra.
Continue readingA hatósági vizsgálat szerint rendben működnek a kuponos akciók
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) az elmúlt évekhez hasonlóan újra elrendelte a kuponos értékesítés fogyasztóvédelmi vizsgálatát, és nem találtak kirívó problémákat – közölte a tárca az MTI-vel.
Continue readingAz Amazon Európában folytatja az automatizált kiszállítás fejlesztését
Az Amazon még 2019 elején jelentette be, hogy Seattle-ben megkezdi a Scout névre keresztelt, automatizált kiszállító jármű éles tesztelését.
Continue readingMagento támadás: több ezer webshopból lophattak bankkártya adatokat
Az eddigi legnagyobb automatizált skimming akció elsősorban Magento 1 rendszert használó webshopok ellen irányult. Az üggyel kapcsolatban Ocskay Lászlót, a Magento-rendszerekkel foglalkozó Oander Development Kft. társügyvezetőjét kérdeztük.
Continue readingMiért és hogyan áruljunk digitális termékeket?
Amikor az e-kereskedelemre gondolunk, többnyire “megfogható”, fizikai termékek jutnak az eszünkbe. Pedig az emberek többsége rendszeresen vásárol digitális termékeket, és ezekben is ott rejlik a nagy üzlet.
Continue readingOffline vagy online lesz az idei karácsonyi vásárlási roham?
Az egészségügyi világválság miatt az idei karácsonyi vásárlási szezon mindenképpen más lesz, mint a korábbiak. Körképünkben azt próbáltuk kideríteni, hogy a nagy online kereskedők milyen várakozásokkal és stratégiával készülnek az év végére.
Continue readingÖtszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a piacvezető e-kereskedelmi márkák saját üzemeltetésű, Easybox elnevezésű csomagautomatái.
Continue reading7 szempont, hogy jobb legyen az ügyfélszolgálatod a közösségi médiában
Bár egy jó évtizede annak, hogy a közösségi média letarolta az online teret, azért van néhány terület, ahol még mindig igen nehéz professzionális szolgáltatást nyújtani rajta keresztül, és ezek egyike az ügyfélszolgálat.
Continue reading