Zoltán az elmúlt bő 20 évben média- és reklámszakemberként, vezetőként és vállalkozóként különböző területeken ért el sikereket. Pályája elején szabadúszó újságíróként, rovatvezetőként is dolgozott, valamint felépített egy full service reklámügynökséget, ahol a legnagyobb nemzetközi márkákkal is dolgozhatott együtt.

Zoltán 2007-2010 között az Adaptive Media board tagjaként és ügyfélkapcsolati igazgatójaként az ügyfélkapcsolatok mellett a cég kommunikációjáért, a marketingért, a rendezvényekért, valamint a print- és a mobilmarketing divízióért felelt. Ezen időszakban az Adaptive Media piacvezetővé vált a területén.

Zoltán a 2010-ben általa alapított és felépített Femcafe.hu médiacégből 2017-ben egy sikeres exittel kiszállt, majd elindította az e-kereskedelmi vállalatát. A Pelenka.hu 2018-as indulása után 2 évvel a szegmensében piacvezetővé vált, és több szakmai díjjal is elismerték a cég munkáját. 2019-ben a Pelenka.hu-t az ország legnépszerűbb baba-mama boltjává választották, 2020-ban pedik a cég lett az év internettes kereskdője (Fődíj + Ügyfélélmény különdíj).

Zoltán 2016-ben indította el a Boldogság Nyitott Szemináriumot, mellyel a társadalom arra nyitott csoportját szeretné az öngondoskodás, az önfejlesztés és a saját jólétünk megteremtése irányába edukálni. A kezdeményezéshez olyan partnerek, előadók csatlakoztak, mint Szilágyi Áron, többszörös olimpikon és világbajnok kardvívó, Böjte Csaba ferences rendi szerzetes, és szakmai vezetőként Dr Stefany-Tóth Judit, a Magyarországi Coach-szervezetek Szövetsége és a Magyar Gestalt Egyesület elnöke.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/csereklei/