Még az előre rendelés idejét is megspórolják a vásárlóknak; ezzel új utak nyílnak a fogyasztói kényelem fokozásában.
Continue readingÍgy forgatja fel az iOS15 az e-mail marketing méréseit
Az átalakult mérések alapján érdemes újra átgondolni a kiküldött levelek eredményeinek riportolását, a korábbi eredményekkel való összehasonlítását, valamint a hatékonyság tesztelésének módszereit.
Continue readingHogyan válassz hoszting szolgáltatást a WordPress weboldaladhoz?
A WordPress manapság igazán nagy népszerűségnek örvend, népszerűsége az egyszerűségében és kiterjedt felhasználhatóságában rejlik. Habár ez a szoftver valóban kiváló választás, itt is közbeszólhatnak külső tényezők.
Continue readingA hazai vásárlók körében nő az online vásárlás iránti bizalom
Az iskolakezdésre is szívesen készültek online a magyarok – számolt be az ország egyik legnagyobb fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic.hu, aki partnerei aktuális eladási adatait vette górcső alá.
Continue reading2,6 millió új webshop, háromszorozta előfizetőszámát a Shopify
Az elmúlt két évben 2.594.798 új boltot nyitottak a kereskedők, ezzel az előfizetőszám több mint 200%-kal növekedett.
Continue readingFigitális étterem? A Fruccola megcsinálta!
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk következő részében egy magyar példát mutatunk arra, hogyan lehet a pandémia hozta változásokat áthidalni egy gasztronómiai vállalkozás esetében.
Continue readingA Webshippy a TV2 és a Book24 korábbi vezérigazgatójával erősít
Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa, International Head of Marketplace pozícióban folytatja karrierjét a Webshippynél.
Continue readingHogyan kell helyesen mérni a SEO megtérülését?
Amíg abban egyetértés van, hogy a SEO jó megtérülést tud hozni, sokak számára mégsem triviális, hogy milyen mérőszámokat érdemes alkalmazni, amikor a keresőoptimalizálás megtérülését nézzük.
Continue readingFigitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
Continue readingReacty Digital: a hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei
A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből.
Continue reading








