Az e-kereskedelem modernizációjának zászlóshajóként a Webshippy folyamatos innovációkkal igyekszik ösztönözni partner webáruházainak fejlődését és versenyképességét, akik ezáltal képesek ügyfeleik minden igényét kiszolgálni és elégedett, visszatérő vevőkört kialakítani.

Nem meglepő tehát, hogy elsőként indította el aznapi kiszállítás szolgáltatását, Webshippy Prio néven, amely a partner webshopok számára biztosítja a 16.00 óráig leadott rendelések aznapi teljesítését. A csomagok a rendelés napján este 22 óráig garantáltan célba érnek.

Innovatív válaszlépés az e-kereskedelmi trendek változására

A koronavírus-járvány nagyban felgyorsította az amúgy is rohamtempóban fejlődő online kereskedelmet, melynek eredményeként a 2021-es évben a piac növekedése meghaladta a 20%-ot.

Ez egyértelműen a piaci verseny fokozódását hozta magával, amely komoly kihívások elé állítja a kisebb vállalkozásokat. Magyarországon már számos nagy cég vette fel szolgáltatásai közé az aznapi kiszállítást – gondoljunk csak a Tesco, az Alza, vagy a Kifli példájára – és ezzel a legtöbb webáruház nem tudja felvenni a versenyt, hiszen a leghatékonyabb, legmodernebb logisztikai és technológiai háttér szükséges hozzá.

Erre a helyzetre válaszol a Webshippy Prio szolgáltatása, melynek köszönhetően a partner webáruházak számára lehetővé válik az aznapi kiszállítás. Itt fontos kiemelni, hogy ez egyaránt vonatkozik azokra a webshopokra, akiknek a cég saját termékes logisztikáját kezeli, illetve azokra is, akik a Marketplace katalógusból értékesítenek.

Miért fontos a webáruházak számára az aznapi kiszállítás?

Természetesen a versenyképesség megőrzése, valamint a vásárlók megszerzése és hosszú távon történő megtartása miatt. A néhány évvel ezelőtti trendekkel szemben mára a fogyasztók számára elsődleges szempont lett a vásárlási döntésekben a szállítási lehetőségek széles választéka, illetve a gyorsaság. Ahogy a legnagyobb piaci szereplők megjelennek az aznapi kiszállítás lehetőségével, a vásárlók felől már szinte elvárássá válik ez az opció.

A webáruházaknak – akár hazai, akár nemzetközi értékesítésben érdekeltek – mindenképpen követniük kell az aktuális trendeket, hiszen enélkül könnyen elveszíthetik vásárlóikat. Kijelenthető, hogy aki időben kapcsol, komoly versenyelőnyre tehet szert.

Régóta várt esti idősáv

A tervezhetőség mind a webáruház, mind a vásárló számára fontos szempont, ezért a rövid, könnyen belátható időtartam garantálja, hogy a csomag rendben célba ér.
Hiszen ahogy a tapasztalat mutatja, minél több idő telik el a megrendelés és a kiszállítás között, annál nagyobb az esélye, hogy a vevő nem tartózkodik a megadott címen, változott a programja vagy nem tudta megfelelően előre tervezni az átvételt.

Az esti kiszállítási idősáv pedig különösen vásárlóbarát, hiszen ez az az időszak, amikor a legtöbben otthon tartózkodnak, így extra könnyebbséget jelent, hogy nem kell aggódni az át nem vett csomagok miatt.

Technológia a logisztika mögött

A Webshippy által fejlesztett plugin teljesen automatizáltan jeleníti meg a szállítási módokat a checkout folyamat során, figyelembe véve a raktárkészleteket és a szállítási címet. Így a vásárlók maguk választhatják ki a számukra legmegfelelőbb opciót, a webáruházak számára pedig fontos szempont, hogy nem szükséges külön fejlesztés az aznapi kiszállítás megvalósításához.

A real-time rendelés- és csomagkövetés, valamint a környezetbarát csomagolásmentes opció is hozzájárul, hogy a Webshippy Prio minden igényt kielégítő szolgáltatásként jelentős piaci előnyt biztosítson a webáruházak számára.

A régió legmodernebb robotizált fulfillment center hálózatával, illetve innováció díjas szoftverével a Webshippy jelenleg közel 2000 webshopnak teszi elérhetővé a legmodernebb logisztikai szolgáltatásokat, köztük az aznapi kiszállítást.

A cég nemzetközi terjeszkedése, valamint a közeljövőben nyíló csehországi és szlovákiai raktárak lehetőséget kínálnak a szállítási idő nemzetközi viszonylatban történő csökkentésére is, legyen szó akár hazai, akár külföldi partnerekről.

(Támogatott tartalom)