Azok a cégek, amelyek adaptálták a composable megközelítést, a versenytársaiknál 80%-kal gyorsabban fognak tudni új funkciókat bevezetni az online kereskedelmi rendszereikben. De mit is jelent a composable commerce?
Continue readingAz empátia az egyik legfontosabb tényező a vásárlók szerint
Az Econsultancy a közelmúltban tette közzé 2022-es kutatását, amely a cégek marketingterveiről és jövőbeni stratégiai kérdéseiről szól, az ügyfelek elvárásainak fényében.
Continue readingMég nem késő jelentkezni a Magyar E-kereskedelem Napjára
Ormós Zoltánnal, az eseményt szervező Ecommerce Hungary Egyesület alelnökével beszélgettünk a szeptember 8-án megrendezésre kerülő Magyar E-kereskedelem Napja konferenciáról.
Continue readingAz Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát
“Nagy és terjedelmes” csomagok házhoz szállítását is vállalja ezentúl az Instacart – derül ki a cég augusztus végén kiadott közleményéből.
Continue readingInfluenszer hirdetések egyszerűen: itt a Shopify Collab
A Shopify Collab néven futó eszközök segítségével a platformot használó több millió kereskedő egyszerűbben reklámozhatja termékeit influenszerek és tartalomkészítők segítségével.
Continue readingMiért eshetett vissza a weboldalad organikus forgalma?
A forgalom-visszaesésnek számos oka lehet egy weboldal esetén. Áttekintjük a legfontosabbakat, és hogy miként kerülheted el a buktatókat.
Continue readingEgyre népszerűbbek a QR kódok az e-kereskedelemben is
Bár aligha nevezhető robbanásszerű terjedésnek, évről évre egyre több QR kódot olvasnak be a felhasználók telefonjaikkal. Hogyan és milyen formában használhatjuk őket az e-kereskedelemben?
Continue readingHogyan tartsd meg a vásárlóid vágtató infláció idején?
Melyek azok a lehetőségek, amelyekkel lojálisabb vásárlói kört építhetünk anélkül, hogy tovább csökkentenénk az egyébként is zsugorodó nyereségünket?
Continue readingAz eMAG regionális márkavízióra és szlogenre vált
A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált.
Continue readingNövekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba
A Covid-19 okozta lezárások után, a hatóságok folyamatos vizsgálódása és a törvényhozók egyre keményebb fellépése ellenére is úgy tűnik, magára találhat a kínai e-kereskedelem zászlóshajója.
Continue reading








