Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

MagyarBrands: kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

MagyarBrands: kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a Dressa webáruház is megtalálható.

Continue reading
címlap divatipar Dressa

Ha kimaradsz, lemaradsz! Miért kereskedj az áruházaddal nemzetközi piacon?

Ha kimaradsz, lemaradsz! Miért kereskedj az áruházaddal nemzetközi piacon?

Egy webáruház működtetése sok fejtörést okoz. Érdekel, hogyan növelheted meg a célpiacodat egyik napról a másikra? Ha igen, itt a remek alkalom, hogy egy költségmentes, mégis hatékony megoldásról olvass.

Continue reading
címlap export kollekció külföld Logisztika

A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban

A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban

Az online rendelt ruházati és divatcikkek vásárlása esetén a magyarok 62%-a az utánvétes fizetési megoldást preferálja. A fogyasztók 83%-a a kártyás fizetést választja – derül ki a Glami.hu legfrissebb kutatásából.

Continue reading
címlap divatipar Glami kutatás

A Wish bojkottját kéri a francia kormány a keresőktől

Wish: jön a nagy visszatérés?

Az amerikai online piactéren keresztül elérhető termékek listázásának törlését szeretné elérni több francia minisztérium, mert állításuk szerint az áruk nagy része veszélyes lehet – írta meg több nagy európai portál.

Continue reading
címlap DSA EU Franciaország Wish

Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban

Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban

A jelenleg érvényes áfaregisztrációs szabályok komoly veszteségeket okoznak azoknak az e-kereskedelmi vállalatoknak, amelyek a több országban is rendelkeznek raktárkészlettel.

Continue reading
ÁFA címlap EU szabályozás

Egyre több nagy ruházati márka erősíti a közvetlen értékesítési csatornáit

Zalando - túl az ötvenmillió aktív vásárlón

A ruhaipari gyártók körében tavaly megduplázódott a DTC kereskedelem aránya, és a Nike-tól a Levi’s-ig szinte minden cég arra törekszik, hogy növelje eladásait ezen a területen.

Continue reading
címlap direct to consumer divatipar DTC ruházati termékek

Miért nem tud nálunk igazán pofátlanul olcsó lenni a Black Friday?

Miért nem tud nálunk igazán pofátlanul olcsó lenni a Black Friday?

Bár Magyarországra 2014-ben érkezett meg a Black Friday, és azóta egyre inkább bekerült a köztudatba, a magyar akciók még akkor is visszafogottabbak voltak, amikor a koronavírus nem nyomasztotta a gazdaságot.

Continue reading
black friday címlap

Kilencedik alkalommal rendezik a Magyar Marketing Fesztivált

Így ösztönzik a hálózati hatások az e-kereskedelem növekedését

A Magyar Marketing Fesztivál ismét megnyitja kapuit: minden eddiginél erősebb szakmai előadásokkal és tematikus termekkel 2022. január 27-én.

Continue reading
címlap marketing szakmai rendezvények

Bitcoin alapú fizetési megoldásokat vezet be a Mastercard

Bitcoin alapú fizetési megoldásokat vezet be a Mastercard

Bitcoin alapú káryás fizetési megoldásokat vezet be három ázsiai kriptokereskedelmi plaftormmal együttműködésben a globális kártyakibocsátó Mastercard – írja a Forbes.com.

Continue reading
Bitcoin címlap kriptovaluta MasterCard

Veszteséges az About You dél-európai terjeszkedése, de a bevétel továbbra is nő

Az About You webáruház tovább szárnyal

Több mint 50 százalékos bevétel-növekedést ért el 2021 Q2-ben a német online divatkereskedő cég, de a DACH régión kívül jelentősek a veszteségek.

Continue reading
About You címlap divat divatipar
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 107
  • 108
  • 109
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!