Bár egy jó évtizede annak, hogy a közösségi média letarolta az online teret, azért van néhány terület, ahol még mindig igen nehéz professzionális szolgáltatást nyújtani rajta keresztül, és ezek egyike az ügyfélszolgálat.
Continue readingA Prime Day-jel indulhat az ünnepi őrület az Amazonnál
A rengeteg bizonytalanság és számos halasztás után úgy néz ki, az Amazon idén is megtartja a Prime Day-t, de a megszokottól eltérő időpontban.
Continue readingMég egyszerűbb és biztonságosabb fizetés Payment Request API-val
Rövid távon egészen biztosan versenyelőnyt szerezhetnek azok az e-kereskedelmi vállalkozások, amelyek időben lépnek, és a Payment Request API-val egyszerűsítik és biztonságosabbá teszik vevőik számára a fizetést.
Continue readingAz USA kiskereskedelmének egyre nagyobb része zajlik online
Miután kijöttek a második negyedéves pénzügyi adatok, az USA Kereskedelmi Minisztériuma is kiadta összefoglaló jelentését. Eszerint mintegy 44,5 százalékos volt a növekedés az ecommerce-szektorban, miközben a kiskereskedelmi forgalom volumene közel 4 százalékkal csökkent.
Continue readingCsúcson a magyar e-kereskedelem, mégis az elhagyott kosarak országa vagyunk
Az online vásárlóközönség több mint felének frusztráló élmény a digitális térben történő vásárlás – derül ki a Frontìra Fizetési Élmény Riportjából.
Continue readingMarketingképzéssel segíti a Google az e-kereskedőket
Gyorsított digitálismarketing-képzési programot indított a Google európai kiskereskedők számára. A Grow My Store abban segíti a helyi vállalkozásokat, hogy erősítsék a digitális vásárlást, növeljék az ügyfélforgalmat, és optimalizálják az online vásárlói élményt.
Continue readingFelforgatja a facebookos reklámok piacát az Apple következő frissítése
Az iOS 14 frissítése olyan mértékben nehezíti meg a hirdetések személyre szabását, hogy a közösségi oldal közleményben tudatta: inkább lemondanak róla, és nem fognak az Apple-felhasználókról reklámcélú adatokat gyűjteni.
Continue readingJack Ma minden idők legnagyobb tőzsdei bevezetésére készül
A világ 21. leggazdagabb embereként számon tartott üzletember úgy tűnik, pont ugyanolyan elánnal fog neki az Ant Group tőzsdére vitélének, mint ahogyan távozott.
Continue readingConversational marketing – tényleg működik ez a modell?
A kétirányú kommunikációra épülő, mesterséges intelligenciát is használó conversational marketing módszerét egyre több cég alkalmazza, ami a technológia fejlődésével a közeljövőben jelentős szerepet tölthet be az e-kereskedelem területén is.
Continue readingKevesebb munka, nagyobb hatékonyság: ez az automatizáció
Idén augusztus végén rendezték meg a Hungarian Ecommerce Summitot, amelynek Data&Technology blokkjában az automatizáció témája is teret kapott, hiszen a számos webáruház számára manapság sem egyértelmű ennek fontossága.
Continue reading