A legnagyobb török piactér 330 millió dolláros tőkeinjekciót kap az Alibabától, amelynek segítségével megindulhat az európai piacok meghódítására.
Continue readingA Best Buy is előfizetéses tagságot kínál – vége lehet a hűségprogramok korának?
Az Amazon és a Walmart után a Best Buy is előfizetéses tagsági programot indított. A vevők ezzel spórolnak, a kereskedelmi cégek pedig biztos, kiszámítható bevételhez juthatnak.
Continue readingA Shopify megválik több topmenedzserétől is
A vezetők lecserélése akár egy új irányvonalat is előre jelezhet a világ egyik legjelentősebb bérelhető webshop szolgáltatójának történetében.
Continue readingÖtletes minták a felhasználóbarát keresőmező kialakításához
A keresés és az ehhez kapcsolódó autocomplete alapvető funkciók, az viszont már kevésbé egyértelmű, hogy hogyan könnyíthetjük meg ezek segítségével a felhasználó vásárlási folyamatát és navigációját az oldalon.
Continue readingAz Ever Given balesete a mindennapi életünkre is hatással lesz
Bár a Szuezi-csatorna hajóforgalma helyreállt, a történtek számos különféle árucikk beszerzését nehezíthetik meg.
Continue reading“Kisboltokat” nyit az Amazon Németországban és Ausztriában
Nem a sarki boltokat vette meg az óriáscég Európa legnagyobb piacán illetve nyugati szomszédainknál, de valami hasonlót találtak ki az online térben, saját felületükön.
Continue readingA kiskereskedelem szereplői a legaktívabb hirdetők a Facebookon
Továbbra is a kiskereskedelmi szektor a legfontosabb hirdetői csoport a Facebookon. De biztos, hogy bevételkiesést hoz, ha nem hirdetünk ezen a platformon?
Continue readingHogyan értékesítsünk Instagramon 2021-ben?
Az Instagram felhasználási módjainak listája évről évre bővül. Amíg nemrég “csak” egy közösségi képfeltöltő platform volt, ma már reklámozhatunk, eladhatunk, vásárolhatunk – akár egy webshopon.
Continue readingClick & Collect – egy lépéssel közelebb az online értékesítéshez
Sok vállalat, különösen a nagyobbak számára komplex kihívást jelent a digitális értékesítési csatornák beindítása.
Continue readingAz Amazon előretör az Egyesült Államok digitális reklámpiacán
A legnagyobb amerikai e-kereskedelmi cég már több mint 10%-os részesedéssel rendelkezik az USA online hirdetési piacán. A vállalat az ország 3. legnagyobb digitális hirdetője.
Continue reading