A párizsi olimpia hőse volt az MI, de ez a nézőknek fel sem tűnt

Az ötkarikás játékokon idén nem kizárólag a sportteljesítmények voltak népszerűek, a Gépi Elme is jelentős integrációs szerepet töltött be a játékok különböző aspektusaiban. Az olimpia idején az MI célja a sportolók teljesítményének fokozása, a tisztességes játék biztosítása, valamint a nézők és a résztvevők általános élményének javítása volt. Ezeket a célokat pedig úgy tűnik sikeresen abszolválta.

Continue reading

Nem visznek mindent az alacsony árak – már a kínai kereskedőknél sem

Vége még nincs, de már lelassult a Kínai csoda

Az internetes kereskedelem azzal törte meg a hagyományos áruházak uralmát, hogy minden árunál alacsonyabb árat kínált a fizikai boltokénál. Úgy tűnik, azonban, hogy miután a vásárlók jelentős része megszokta az online shoppingolást, az alacsony áraknál már többet vár. Sőt, gyanakodva fogadja, ha valamiért „túl keveset” kell fizetni.

Continue reading

Nyereséggyilkossá válhat a külföldről visszaküldött áru

A külföldi piacokon is értékesítő kiskereskedők egyik legnagyobb gondja, hogyan kezeljék a visszaküldött árut. Az ezzel kapcsolatos rossz döntések könnyen felemészthetik az értékesítésen elért nyereséget. Egy erre a feladatra szakosodott vállalat tapasztalatai bepillantást adnak abba, amivel ezen a téren szembe kerülhetnek a boltosok.

Continue reading

Az MI beviheti az erdőbe az online kereskedőket

MI

Megtörtént, amire józan belátással számítani lehetett: megszületett a „bio” jelző új értelmezése. Az élelmiszerek biológiailag tudatos előállítása helyett a szolgáltatások biológiai, azaz emberi előállításáról van szó a mesterséges intelligencia mellőzésével. A felhasználóknak és fogyasztóknak fenntartásaik vannak a robotokkal szemben.

Continue reading

Bőgel György: Az armageddonra még várni kell

mesterséges

Vajon milyen hatással volt eddig a mesterséges intelligencia (MI) a gazdaságra, a vállalatok teljesítményére, a munka világára? Mi valósult meg az ígéretekből és a jóslatokból? Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének cikke e témában fogalmaz meg néhány gondolatot, az írás végén a kereskedelem példáján keresztül érzékeltetve a hatásmechanizmusok feltárásának fontosságát és nehézségeit.

Continue reading

Hogyan alakítsuk át a SEO-t gazdasági visszaesés idején?

SEO optimalizálás

Egyetlen recesszió sem ugyanolyan, így minden alkalommal ismeretlen vizeken evezünk a SEO-ban is egy-egy gazdasági visszaesés idején. Van azonban néhány útmutatás, amikkel a SEO kampányainkat hatékonyabbá tehetjük ezekben az időszakokban is. Nézzük a nemzetközi szakma tanácsait recesszió idejére!

Continue reading

Itt az újabb veszedelem: amerikai webáruházak vetettek szemet  az európai piacra

Azok az észak-amerikai székhelyű e-kereskedelmi vállalkozások, amelyek még nem terjesztették ki tevékenységüket Európára jó üzleti lehetőségekről maradnak le. Ugyanakkor az ottani cégek nehezen igazodnak el az európai piacon, így érdemes helyi partnereket keresniük. Ez az európai online kereskedőknek is jó üzleti lehetőséget kínálhat.

Continue reading