Érdemes odafigyelni az idei tartalmi SEO trendekre

A tartalmi SEO területén izgalmas változásoknak nézünk elébe 2025-ben, mert a tavaly év tapasztalatai mellett másra is szükség lesz ahhoz, hogy továbbra is nyeregben maradhass. Ennek alapvető oka az, hogy a gyakori Google frissítések és az AI térnyerése miatt újra kell gondolnunk a megszokott tartalomstratégiáinkat. De semmi vész, segítünk! Összeszedtük, milyen változásokra, súlypontáthelyezésekre érdemes odafigyelni. 

Continue reading

Már elsőre kinőtte a kereteit a Marketplace Summit

Nemcsak hogy gyorsan elfogytak a jegyek, de az utolsónak érkező kiállítóknak – teltház miatt – már nem tudtak helyet biztosítani az első, kifejezetten online piactér specifikus fórumon, a Marketplace Summiton történő megjelenéshez. Az UP Újpesti Rendezvénytérben több mint 300-an voltak kíváncsiak előadások és kiscsoportos workshopok formájában a többek között a fizz.hu, az Allegro, a pepita és az Amazon képviselőinek előadásaira és tapasztalataira.  Ott jártunk, képgaléria is készült.

Continue reading

A robotikus folyamatautomatizálás (RPA) és az e-kereskedelem

A mai mesterséges intelligenciával is „sújtott” digitális környezetben, ahol az innováció határozza meg a versenyképességet, a robotikus folyamatautomatizálás (RPA) már olyan kulcsfontosságú technológiaként jelenik meg, mely alapvetően alakíthatja át az e-kereskedelmi szektort. Óriási lehetőségeket kínál az ismétlődő feladatok automatizálásával, a működés optimalizálásával és az általános hatékonyság növelésével kapcsolatban.

Continue reading

Több webáruház egy kézből? Vannak lehetőségek, de kockázatok is

Lehetőségek és kockázatok – Többféle indokot találhatunk arra, miért érdemes a webáruház-tulajdonosoknak meglévő üzletük mellé továbbiakat létrehozniuk. Az egyik, hogy a webshopépítésben és -üzemeltetésben megszerzett tapasztalataikat kihasználják, a másik, hogy finomhangolják vásárlóközönségük kiszolgálását, a harmadik, hogy új vevőket szerezzenek.

Continue reading

Még magasabb fokozatba kapcsol az EU a Temu és a Shein megregulázásában

Az Európai Unió szabályozó hatóságainak malmai közismerten nem éppen a leggyorsabb tempóban őrlő intézmények közé tartoznak, ám végül csak meghozzák azokat az intézkedéseket, amelyek az uniós piac védelmét szolgálják. Úgy tűnik, kitalálták, hogyan lehetne beterelni az uniós szabályok keretei közé a Temu-t, a Sheint-t és akár más leendő kínai e-kereskedelmi óriásokat.

Continue reading

Húsz digitális eszköz, ami aranyat érhet a kkv méretű webáruházaknak

digitális

Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével… – Na, akkor kezdjünk bele!

Continue reading