Skip to content

UX

digitális
-
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
ux_pszicho_krea01
-
Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.
Ha nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod (2. rész)
-
A tervezési folyamat során a pszichológiai törvényszerűségekre és elvekre is figyelni kell, mert közvetlenül növelik a weboldal sikerét és hatékonyságát.
ui_ux_rules_krea01
-
Összegyűjtöttük a fő téziseket ahhoz, hogy jobban megérthető legyen: hogyan érzékelnek, gondolkodnak és viselkednek az emberek, amikor különböző digitális felületeket használnak.
social_design
-
A szervezők nem titkolt célja, hogy a vállalati csapatok segítségével a workshop végére a cégeknél meglévő versenypiaci tudást be tudják csatornázni egy Appy-szerű civil-inkubátorba.
Ezért ne hagyd ki a tesztelést!
-
Bízol a megérzéseidben? Biztos jó lesz, mert más is így csinálja? Egy webshop vagy egy mobilapp tervezésénél ez nem elég: a legjobb eredmények érdekében empirikusan is meg kell alapozni a munkát.
UX design ChatGPT meetup
-
Mesterséges intelligencia és ChatGPT - napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?
Sötét UX praktikák: így ne csináld!
-
A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.
A regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei és nehézségei
-
800 online kereskedő webáruházát vizsgálata alapján a checkout folyamatok 94%-a legalább 5 alapvető hibát tartalmaz, ami megnehezíti a vásárlást.
Öt trend, amely meghatározza a házhoz szállítás fejlődésének következő öt évét
-
Amikor webáruházat készülsz indítani, elsőre talán nem tűnik túl fontos kérdésnek a logisztikai háttér, de hidd el, rengeteg szempontra kell gondolni ezen a területen is, hogy igazán jól működjön a vállalkozásod.
Miért utálják a felhasználók a felületek újratervezését?
-
A legtöbb termék redesignját a felhasználók szkeptikusan és zavartan fogadják, amiben a pszichológia nagy szerepet játszik. Mit tehetünk ez ellen?
10 UX trend 2021-ben, amelyekre érdemes felkészülni
-
A rohamos technológiai fejlődés és a 2020-as pandémiás helyzet újabb kihívások elé állította a piacot. A következőkben a magyar viszonyokat is érintő, UX/UI szektort erősen befolyásoló 10 trendet vizsgáljuk meg közelebből.
UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég
-
Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.
Helpful content update: a Google egyre inkább elvárja a hasznos tartalmakat
-
A Google végre bejelentette annak a szabályrendszernek az élesítését, amely a régóta nyugdíjba küldött, de gyakorlatilag semmilyen egységes szabállyal nem felváltott PageRank helyébe lép.
A technika fejlődik, az online olvasási szokásaink kevésbé
-
A weboldalak feldolgozásában nagy szerepe van annak, hogy hogyan olvassuk az online tartalmakat. A Nielsen Norman Group kutatócsoportja arra jutott, hogy a technológiai eszközeink jóval gyorsabban változnak, mint a szokásaink és pszichés berögződéseink.
perszonak_hattereben_kosarertek-01
-
A marketing perszónák olyan embereket képviselnek, akik terméket, szolgáltatást vásárolnak, míg a design perszónák olyanokat, akik a terméket használják. Segítünk, hogy mindegyiknek megfelelően tervezz!
Térképezd fel a vásárlók útját, legyen élmény a látogatásuk
-
Mutatunk egy módszertant, amelynek segítségével jobban megismerheted vásárlóid igényeit. Ez a Customer Journey Map - azaz vásárlói élménytérkép. Friss termék, funkció vagy akár teljesen új vállalkozás bevezetésekor az egyik leghasznosabb eszközöd lesz.
Továbbra is a gyors és személyes ügyfélszolgálat a nyerő
-
A vásárlók zöme manapság azonnali választ vár a kérdéseire egy webshopban, akár a vásárlási folyamat során, akár az azt követő support során. Nézzük, hogyan lehet megfelelni ennek a kihívásnak!
Egy régi-új módszer a forgalomnöveléshez: a partnerprogram
-
Európában is elérhető már az Amazon új felülete, amelyen helyi kereskedők értékesíthetik egyedi termékeiket.
A vizuális keresés új szintre emelheti az e-kereskedelmet
-
Nagyon megváltoztathatja a vásárlói szokásokat és a webáruházak működését, ha a jövőben akár egy utcán lefotózott termék alapján is kereshetünk majd az e-kereskedők kínálatából.
Hogyan tesztelj webáruházat?
-
Tesztelni mindig érdemes: a tervezés, a kivitelezés, és az éles rendszer működtetése során is hasznos a felhasználók visszajelzéseit begyűjteni.
Feleannyit érnek a mobilos vásárlók?
-
A mobil eszközökön tapasztalható élmény folyamatosan javul, ezáltal az asztali gépek értékesítési előnye csökken, de az okostelefonok lemaradása a jövedelmezőség tekintetében még mindig jelentős. 
UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég
-
A jó UX arról szól, hogy amennyiben a vásárló a lehető legjobb tapasztalatokat gyűjti nálunk, továbbra is tőlünk fog vásárolni.
Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
-
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
A vásárlók élménye - a célcsoport és igényeik
-
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.