Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban, ami az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.
Continue readingIdén 3 új országban, jövőre nálunk is nyit a Zalando
A berlini székhelyű, Európa számos országában jelentős forgalmat bonyolító e-kereskedő kelet felé vette az irányt és hamarosan hazánkban is szolgáltat majd.
Continue readingÉrkezik a livestream shopping a Facebookra is
A Facebook új e-kereskedelmi funkciót vezet be, amelynek segítségével a vásárlók élő adásban tudnak vásárolni és kérdéseket feltenni a bemutatott termékekről.
Continue readingHamarosan Androidon is kikapcsolható lesz a hirdetésazonosítók követése
A hírek szerint a Google lehetővé tenné, hogy az androidos felhasználók kikapcsolják a nyomon követést a Google Play weboldaláról letöltött alkalmazások esetén.
Continue readingEzt az 4 ingyenes SEO eszközt ismerned kell
A Google több olyan megoldást is kínál, amelyek segíthetnek abban, hogy milyen kulcsszavakra optimalizálj vagy indíts kampányt a termékeidhez kapcsolódóan.
Continue readingA KKV-k 73%-a szerint a célzott Facebook-hirdetés nagyban hozzájárul a sikerhez
A 30.000 kis- és középvállalkozás bevonásával készült elemzés azt vizsgálta, milyen hasznot hajtottak az egyes márkáknak a személyre szabott hirdetések.
Continue readingHogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?
A kosárelhagyások komoly elmaradt bevételt jelentenek az e-kereskedelmi piac valamennyi szereplőjének. Cikkünkben sorra vesszük a jelenség leggyakoribb okait, és azt is bemutatjuk, hogyan ösztönözhetjük a vásárlókat a vásárlás folytatására.
Continue readingÚjragondolja dolgozóinak munkakörét az amerikai Best Buy
Az amerikai Best Buy áruházlánc megpróbálja radikálisan újraértelmezni a foglalkoztatott dolgozói szerepét, akik lényegesen többre lesznek hivatottak a jövőben, mint a termékeladás – írja a Modern Retail.
Continue readingTikTok marketing – útmutató kis- és középvállalkozások számára
A videómegosztó platform kiadott egy 60 oldalas útmutatót, amelyben az app marketing célú felhasználási módjait mutatja be.
Continue reading2021 a digitalizáció éve – derül ki az idei Fizetési Élmény riportból
A Frontira idén is kiadta az éves Fizetési Élmény jelentését a Mastercard Magyarország támogatásával, egy tucat iparági szakértő és a BIG FISH Payment Gateway bevonásával.
Continue reading