Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Online versenytárselemzés: így csináld lépésről-lépésre

Adobe: júliusban csökkentek az online árak az USA-ban

A versenytárselemzés egy többlépcsős folyamat, ahol minden lépésnek megvan a maga szerepe és fontossága. Egy rövid versenytárselemzés keretében megnézzük, mire kell figyelnünk, ha a találati lista élmezőnyébe vágyunk.

Continue reading
címlap keresőoptimalizálás kollekció kulcsszókutatás SEO versenytárs elemzés

Újabb e-kereskedelmi funkciókat jelentett be a TikTok

Újabb e-kereskedelmi funkciókat jelentett be a TikTok

A kínai közösségi portál egy ideje komoly lépéseket tesz az e-kereskedelem ösvényén, és nem rég több újdonságot is bevezetett ezen a téren.

Continue reading
címlap live commerce TikTok TikTok Shopping

Áruhiányt, karácsonyi katasztrófát hozhatnak a globális ellátási láncok problémái

Katasztrofális karácsony közeleg? 2021 a globális ellátási láncok megroppanásának éve

A tavalyi, járványhelyzettel terhelt év után a kereskedőknek idén a globális szállítási láncok akadozásával is számolniuk kell.

Continue reading
áruhiány black friday címlap karácsony kollekció Logisztika raktárkészlet szezon

5 tipp ahhoz, hogyan készítsük fel üzletünket a szezonra

5 tipp ahhoz, hogyan készítsük fel üzletünket a szezonra

Az alábbiakban összeszedtünk 5 tippet, amelyeket észben tartva érdemes előre készülni az év végi időszakra, hogy az elkerülhető problémákat valóban el is kerüljük.

Continue reading
black friday címlap karácsony szezon ügyfélszolgálat

Loginet-Reacty Digital: kisebb lesz az idei Black Friday forgalma

Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int

A LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint tavalyhoz képest 6 000 forinttal kevesebbet, 34 000 forintot költünk el Black Friday akciók keretében idén.

Continue reading
black friday címlap Loginet Reacty Digital

Digiméter: látszólag megakadt a hazai KKV-k digitalizációja

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Digiméter 2020 után idén is megmérte a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációját. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott, látszólag nem történt érdemi elmozdulás a tavalyi évhez képest.

Continue reading
címlap digiméter digitalizáció KKV

Az Alibaba kész támogatni az amerikai KKV-k újraindulását

Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba

A kínai e-kereskedelmi óriás Alibaba.com önálló programot indít az amerikai kis-és középvállalkozások válság utáni felpörgetésére. Az akció nem titkolt célja, hogy lökést adjanak az “új digitális vállalkozói réteg” amerikai felemelkedéséhez.

Continue reading
Alibaba címlap KKV USA

A Facebook új eszközei lead generáláshoz és kapcsolattartáshoz

Ezek voltak 2021-ben a legkedveltebb bejegyzéseink a Facebookon

WhatsApp-csevegésre hívó gomb a vásárlóknak Instagramon, remarketing e-mail a Business Suite-ból és Click-to-Message hirdetés – többek közt ezekkel az újdonságokkal dolgozhatnak majd az üzleti felhasználók a közösségi oldalon.

Continue reading
címlap Facebook Instagram Messenger WhatsApp

Piactérré alakítja webáruházait a MediaMarkt

Piactérré alakítja webáruházait a MediaMarkt

Piactérként folytatná online terjeszkedését a klasszikus áruházláncból omnichannel kereskedővé vált műszakicikk-forgalmazó.

Continue reading
címlap kollekció marketplace Media Markt piactér

Négykerekű pénztárcák: a vásárolni képes járművek jelentik a jövőt?

Házhoz megy a vevőkhöz a bolt kínálata a Robomarttal

Az autóipar digitális transzformációjáról az omnichannel vásárlási élmény, az autóvásárlás megkönnyítése jut eszünkbe – de mi történik akkor, ha maguk a járművek válnak digitális pénztárcákká?

Continue reading
címlap IoT mobilfizetés okos rendszerek
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 110
  • 111
  • 112
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!