A versenytárselemzés egy többlépcsős folyamat, ahol minden lépésnek megvan a maga szerepe és fontossága. Egy rövid versenytárselemzés keretében megnézzük, mire kell figyelnünk, ha a találati lista élmezőnyébe vágyunk.
Continue readingÚjabb e-kereskedelmi funkciókat jelentett be a TikTok
A kínai közösségi portál egy ideje komoly lépéseket tesz az e-kereskedelem ösvényén, és nem rég több újdonságot is bevezetett ezen a téren.
Continue readingÁruhiányt, karácsonyi katasztrófát hozhatnak a globális ellátási láncok problémái
A tavalyi, járványhelyzettel terhelt év után a kereskedőknek idén a globális szállítási láncok akadozásával is számolniuk kell.
Continue reading5 tipp ahhoz, hogyan készítsük fel üzletünket a szezonra
Az alábbiakban összeszedtünk 5 tippet, amelyeket észben tartva érdemes előre készülni az év végi időszakra, hogy az elkerülhető problémákat valóban el is kerüljük.
Continue readingLoginet-Reacty Digital: kisebb lesz az idei Black Friday forgalma
A LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint tavalyhoz képest 6 000 forinttal kevesebbet, 34 000 forintot költünk el Black Friday akciók keretében idén.
Continue readingDigiméter: látszólag megakadt a hazai KKV-k digitalizációja
A Digiméter 2020 után idén is megmérte a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációját. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott, látszólag nem történt érdemi elmozdulás a tavalyi évhez képest.
Continue readingAz Alibaba kész támogatni az amerikai KKV-k újraindulását
A kínai e-kereskedelmi óriás Alibaba.com önálló programot indít az amerikai kis-és középvállalkozások válság utáni felpörgetésére. Az akció nem titkolt célja, hogy lökést adjanak az “új digitális vállalkozói réteg” amerikai felemelkedéséhez.
Continue readingA Facebook új eszközei lead generáláshoz és kapcsolattartáshoz
WhatsApp-csevegésre hívó gomb a vásárlóknak Instagramon, remarketing e-mail a Business Suite-ból és Click-to-Message hirdetés – többek közt ezekkel az újdonságokkal dolgozhatnak majd az üzleti felhasználók a közösségi oldalon.
Continue readingPiactérré alakítja webáruházait a MediaMarkt
Piactérként folytatná online terjeszkedését a klasszikus áruházláncból omnichannel kereskedővé vált műszakicikk-forgalmazó.
Continue readingNégykerekű pénztárcák: a vásárolni képes járművek jelentik a jövőt?
Az autóipar digitális transzformációjáról az omnichannel vásárlási élmény, az autóvásárlás megkönnyítése jut eszünkbe – de mi történik akkor, ha maguk a járművek válnak digitális pénztárcákká?
Continue reading








