Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.
Continue readingIntegrációs modult fejleszt a Wish a PrestaShophoz
A világszerte rendkívül népszerű platform lehetővé teszi a PrestaShopot használó kereskedőknek, hogy közvetlenül férhessenek hozzá piacterükhöz, és tölthessék fel termékeiket.
Continue readingLehet-e FAQ-t beágyazott szolgáltatásként üzemeltetni? Ha igen, hogyan?
Már nem is tudod, hányszor tették fel neked ugyanazt a kérdést? Egy GY.I.K. már rövid távon is tehermentesít, hogy a sűrűn feltett kérdések megválaszolása helyett hatékonyan használd fel értékes idődet.
Continue readingÍgy ellenőrzi – és utasítja el sokszor – a hirdetéseket a Facebook
A legnagyobb közösségi portál szigorú hirdetési szabályokat alkalmaz, amit néha akaratlanul is könnyű megsérteni. Hogy működik ez a rendszer és mire számíthatunk a jövőben?
Continue readingEgyre fontosabb és elfogadottabb a livestreaming a kereskedelemben
A livestream vásárlás egyre komolyabb szeletet hasít ki a piaci tortából és úgy tűnik, hogy a lendület nem lankad: a jelek szerint a válság végének közeledtével sem csökken az értékesítési módszer népszerűsége.
Continue readingSEO és pandémia: mi változott és hogyan tovább?
Az elmúlt másfél évnyi járványhelyzet a világgazdaság legkülönbözőbb területeit forgatta fel fenekestül. De vajon hogyan csapódott le mindez a keresőoptimalizálás területén? Pál Zoltán Gábort, az ALH Consulting ügyvezető-tulajdonosát kérdeztük.
Continue readingReacty Digital: rekord évet zártak a hazai webáruházak
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban elérte a nettó 1046 milliárd forintot, először lépve át az 1000 milliárdos lélektani határt – derült ki a Reacty Digital felméréséből.
Continue readingA Shopify-Pinterest integráció már Magyarországon is elérhető
A Shopify és a Pinterest közötti együttműködés már 4 éve létezik, azonban 2021 májusában további országokra terjesztették ki a megállapodást – köztük Magyarországra is.
Continue readingRossmann: a csomagok 99%-át a vásárló által kért időablakban adjuk át
A Rossmann idén tavasszal saját futárszolgálatot indított, és akár napon belüli szállítást is vállal. A szolgáltatásról Fürjes Ádámot, a cég onlinemarketing-csoportvezetőjét kérdeztük.
Continue readingTények és tippek a YouTube ajánlórendszerével kapcsolatban
Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, pedig a YouTube felmérései alapján a forgalom túlnyomó része az ajánlórendszernek köszönhető.
Continue reading