Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég

UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég

Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.

Continue reading
címlap kollekció Ügyfélélmény UX Virgo

Integrációs modult fejleszt a Wish a PrestaShophoz

Wish: jön a nagy visszatérés?

A világszerte rendkívül népszerű platform lehetővé teszi a PrestaShopot használó kereskedőknek, hogy közvetlenül férhessenek hozzá piacterükhöz, és tölthessék fel termékeiket.

Continue reading
címlap Prestashop Wish

Lehet-e FAQ-t beágyazott szolgáltatásként üzemeltetni? Ha igen, hogyan?

Lehet-e külső FAQ-t készíteni? Ha igen, hogyan?

Már nem is tudod, hányszor tették fel neked ugyanazt a kérdést? Egy GY.I.K. már rövid távon is tehermentesít, hogy a sűrűn feltett kérdések megválaszolása helyett hatékonyan használd fel értékes idődet.

Continue reading
címlap FAQ GY.I.K.

Így ellenőrzi – és utasítja el sokszor – a hirdetéseket a Facebook

A kontextuálisan célzott hirdetéseké a jövő?

A legnagyobb közösségi portál szigorú hirdetési szabályokat alkalmaz, amit néha akaratlanul is könnyű megsérteni. Hogy működik ez a rendszer és mire számíthatunk a jövőben?

Continue reading
címlap Facebook Facebook Ads hirdetés

Egyre fontosabb és elfogadottabb a livestreaming a kereskedelemben

Egyre fontosabb és elfogadottabb a livestreaming a kereskedelemben

A livestream vásárlás egyre komolyabb szeletet hasít ki a piaci tortából és úgy tűnik, hogy a lendület nem lankad: a jelek szerint a válság végének közeledtével sem csökken az értékesítési módszer népszerűsége.

Continue reading
címlap live commerce livestream

SEO és pandémia: mi változott és hogyan tovább?

Az elmúlt másfél évnyi járványhelyzet a világgazdaság legkülönbözőbb területeit forgatta fel fenekestül. De vajon hogyan csapódott le mindez a keresőoptimalizálás területén? Pál Zoltán Gábort, az ALH Consulting ügyvezető-tulajdonosát kérdeztük.

Continue reading
ALH Consulting címlap interjú keresőoptimalizálás kollekció koronavírus pandémia SEO

Reacty Digital: rekord évet zártak a hazai webáruházak

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban elérte a nettó 1046 milliárd forintot, először lépve át az 1000 milliárdos lélektani határt – derült ki a Reacty Digital felméréséből.

Continue reading
címlap kutatás Reacty Digital

A Shopify-Pinterest integráció már Magyarországon is elérhető

Új lehetőség nyílt a Pinterest felhasználók elérésére

A Shopify és a Pinterest közötti együttműködés már 4 éve létezik, azonban 2021 májusában további országokra terjesztették ki a megállapodást – köztük Magyarországra is.

Continue reading
címlap kollekció Pinterest Shopify

Rossmann: a csomagok 99%-át a vásárló által kért időablakban adjuk át

Időablakos kiszállítást indított a Rossmann

A Rossmann idén tavasszal saját futárszolgálatot indított, és akár napon belüli szállítást is vállal. A szolgáltatásról Fürjes Ádámot, a cég onlinemarketing-csoportvezetőjét kérdeztük.

Continue reading
aznapi kiszállítás címlap házhozszállítás időablakos szállítás interjú Rossmann

Tények és tippek a YouTube ajánlórendszerével kapcsolatban

Tények és tippek a YouTube ajánlórendszerével kapcsolatban

Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, pedig a YouTube felmérései alapján a forgalom túlnyomó része az ajánlórendszernek köszönhető.

Continue reading
ajánlórendszerek címlap YouTube
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 111
  • 112
  • 113
  • ...
  • 231
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások
Majdnem egy tucat jó tipp arra, hogyan növeld a konverziós arányt a webáruházadban

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!