Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Az év e-kereskedelmi honlapjai

Az év e-kereskedelmi honlapjai

16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat.

Continue reading
Az Év honlapja díj e-kereskedelem

A kereősoptimalizálás (SEO) 7 alapvető lépése

Mi a kulcsszósűrűség, és miért fontos a SEO-ban?

A keresőoptimalizálás lépésről lépésre megérthető, és az alapok könnyen elsajátíthatók: néhány szabály betartásával sokkal jobb helyen lehetünk a találati listában.

Continue reading
alapok címlap keresőoptimalizálás kollekció SEO tippek

Pintér Róbert, PhD

Pintér Róbert

Pintér Róbert szociológus és politológus (ELTE), internet és okostelefon kutató, a KÜRT Akadémia E-kereskedelem képzésének vezetője.

Continue reading
eNet KÜRT Akadémia

Alza.hu: Black Friday november 16-tól 10 napig

Alza.hu: Black Friday november 16-tól 10 napig

Az Alza korai kezdéssel és rekord hosszúságú akcióval igyekszik kitűnni a hazai e-kereskedők közül.

Continue reading
akció Alza black friday

Mall.hu: 4,5 milliárdos csalás után nyomoz a NAV

Mall.hu

Az adóhivatal és a nyomozó iroda munkatársai ellenőrzik az internetes áruház telephelyét, a vevői megrendeléseket egyelőre nem tudja teljesíteni a cég. 

Continue reading
Mall.hu NAV NNI

20 éves az m-kereskedelem – de merre tart?

HWSW mobile! konferencia

Az m-commerce 1997-ben született meg, az első magyar kereskedelmi szolgáltatás 2001-ben indult el. Hol tart most a világ? Egyáltalán értelmezhető még az „m-commerce” így, önállóan?

Continue reading
e-kereskedelem kiemelt téma konferencia m-kereskedelem mobil

5 tipp az elmúlt évek alapján a vészesen közeledő Black Friday előtt

5 tipp a vészesen közeledő Black Friday előtt

A Black Friday iránt itthon is hatalmas az érdeklődés, az e-kereskedők és a vásárlók részéről egyaránt. 5 tipp az utolsó pillanatokra az elmúlt évek tapasztalatai alapján.

Continue reading
akció black friday címlap email mobil tippek

Döbbenetes forgalom a kínai Black Friday-en

Global Shopping Festival

A vásárlók elkápráztatása érdekében csúcstechnológiát és látványos showműsort is felvonultattak a 11.11 Global Shopping Festivalon, amely 24 óra alatt 25,3 milliárd dollár bevételt produkált.

Continue reading
akció Alibaba Alipay black friday címlap Global Shopping Festival Jack Ma Kína new retail

11.11 Global Shopping Festival – az Alibaba e-kereskedelmi fesztiválja

Global Shopping Festival

Miközben a hazai e-kereskedők a Black Fridayre készülnek, az Alibaba összesen 140.000 márka 25 millió termékét kínálja, és fél milliárd vásárlóra számít 11.11-én.

Continue reading
Alibaba Alipay black friday címlap Global Shopping Festival Kína new retail

5 példa a pszichológiai árképzésre

5 példa a pszichológiai árképzésre

A termékek stratégiai árazásával egy kereskedő anélkül fokozhatja értékesítését, hogy jelentősen csökkentené árait, sőt akár magasabb árakat használva is többet adhat el.

Continue reading
ár árképzés címlap expo2020 pszichológia tipp
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 223
  • 224
  • 225
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!