Skip to content

email

AI e-mail marketing
-
Nem az a kérdés, hogy kell-e AI-t alkalmazni az e-kereskedelmi email-marketingben, nem is az, hogy miért kell. A kérdés az, milyen területeken lehet a legtöbbet profitálni az AI technológiából.
5 szempont, hogy jól használjuk megszerzett adatainkat
-
Mi a fontos különbség a szegmentáció és perszonalizáció között, és mindez miért számít? Tisztázzuk a marketing automatizáció alapfogalmait, és a helyes használatukat.
9 e-mail marketing tipp 2020-ra - hogyan lesz a látogatóból feliratkozó?
-
Az e-mail marketing a mai napig nagyon hatékony eszköz, de a legtöbbet akkor tudjuk kihozni belőle, ha automatizáljuk a levelek kiküldését. Nézzük, hogyan!
Fontos kérdések egy email automatizációs rendszer kiválasztásakor
-
A korszerű és hatékony email kampányokban a siker kulcsa a perszonalizáció, vagyis hogy az adott ügyfélnek releváns tartalmat adjunk. Az alábbi szempontok segítenek a célnak megfelelő és hosszú távon is hatékonyan üzemeltethető rendszer kiválasztásában.
Így tűnj ki a tömegből: rendelés visszaigazoló levelek extrákkal
-
Az Email Markup használatával a rendelés visszaigazoló leveleinket extra funkcionalitással ruházhatjuk a fel a Gmailt használó vásárlóink számára.
Animgifet minden hírlevélbe! Mutatjuk a jó példákat
-
Meglepően erős vizuális hatást válthatunk ki, ha két régi technológiát ötvözünk, és hírlevelünkben animált gifet helyezünk el.
Az email után az SMS lehet az e-kereskedők új csodafegyvere
-
Az email mindmáig vitathatatlanul az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, az alábbi két kampány viszont azt igazolja, hogy az SMS-re is lehet építeni.
AMP for Email: interaktív levelek a Google-től
-
Kell-e a világnak egy új email típus, és vajon az interaktív levél jót tenne-e az e-kereskedelemnek? Gondolatok a Google AMP for Email kezdeményezése kapcsán.
Mentsük meg az elhagyott kosarakat!
-
A webáruházakban az elhagyott kosarak aránya akár 70% is lehet, de megfelelően kialakított visszahívó kampányokkal átlagon felüli konverziós arányt és jelentős plusz bevételt is elérhetünk.
Továbbra is az email az egyik legjobb marketingeszköz
-
A technológia, a szolgáltatások, a felhasználói szokások folyamatosan változnak, de ez email még mindig az első számú eszköz, ha a vásárlóinkkal akarunk kapcsolatot tartani.