Skip to content

augmented reality

Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
-
A kiterjesztett valóság (AR) népszerűsége évről-évre dinamikusan növekszik: egyes előrejelzések szerint a felhasználók száma 2021-re elérheti a 2 milliárdot. A Business Insider Intelligence friss kutatása az AR technológia lehetőségeit és jelenlétét vizsgálja a közösségi médiában. Ha a becsléseik helyesek, ennek az eszköznek az alkalmazása hamarosan megkerülhetetlen lesz a márkatulajdonosok és a kereskedők körében is.
E-kereskedelem 2030-ban: a várható 6 legfontosabb trend
-
Évtizedek óta ígérgeti az ipar, a virtual reality (VR) vagyis a virtuális valóság az elkövetkező évtizedben úgy tűnik tényleg beszivárog a hétköznapi életünkbe, és a jóslatok szerint gyökeresen felforgathatja majd a vásárlás élményét.
IKEA kiterjesztett valóság applikációja - a Place
-
Teljesen megújul a Place, már nem csak megnézhetjük a kiterjesztett valóság alkalmazásban, hogy hogyan mutatna az új IKEA bútor otthonunkban, de a vásárlást is azonnal elkezdhetjük az appon belül.
Hogyan teljesít a kiterjesztett valóság a kereskedelmi gyakorlatban?
-
A kiterjesztett valóságban rejlő lehetőségek kereskedői szempontjairól Kabarcz Balázzsal, a Decathlon kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.
Mikor megyünk már karácsonyi ajándékért a metaverzumba?
-
Számos üzleti lehetőség rejlik a szórakoztatáson kívül is a virtuális- és kiterjesztett valóság alkalmazásában. Interjú egy hazai fejlesztő cég tulajdonosával.
Böngészőben használható e-kereskedelmi AR-szolgáltatással robbant a Shopify
-
Bármely webshop számára alkalmazhatóvá vált a kiterjesztett valóság, de vásárlói oldalról egyelőre csak az Apple eszközök tulajdonosai élvezhetik az előnyeit.
Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
-
A kereskedelemben is egyre több helyen és formában jelentkezik az AR: összegyűjtöttünk néhány érdekes gyakorlati példát.
A jövő kereskedelme: 7 trend és jótanács a 2018-as évre
-
Nem tudhatjuk biztosan, mit hoz a jövő, de az alábbi, ma még futurusztikusnak tűnő trendek előbb vagy utóbb jó eséllyel meg fognak valósulni.
Újabb lehetőség az e-kereskedelemben: a kiterjesztett valóság
-
A kiterjesztett valóság igazi adu-ász az e-kereskedelemben: segítségével a vásárlónk képes virtuálisan ruhát próbálni, vagy még meg sem vásárolt bútorokat elhelyezni a szobájában.