Skip to content

Analytics

Analytics egyéni jelentések: kulcsfontosságú riportok egyszerűen
-
Az LTV számítással, a demográfiai adatokkal, és a piaci összehasonlításokkal újabb hasznos információkhoz juthatunk a látogatóinkról, vásárlóinkról.
Loginet: ezek a szektorok bővülhetnek még az e-kereskedelemben
-
A szakértők száz számra használnak és ajánlanak mérőszámokat, de semmit nem érünk velük, ha nem tudjuk, hogy pontosan mit jelentenek, mit kezdjünk velük.
Így teheted tönkre az UTM paraméterekkel a méréseidet
-
Az UTM paraméterezés a kampánykövetés hasznos eszköze, azonban a nem megfelelő használata minden mérésünket meghamisíthatja.
Értelmezzük helyesen a visszafordulási arányt
-
A visszafordulási arány (bounce rate) sok Analytics riportban szerepel, azonban rendszeresen pontatlanul értelmezik. Tisztázzuk, hogy mit jelent, és mire lehet belőle következtetni.
Lehet iskolában tanulni az e-kereskedelmet?
-
Az állami felsőoktatásban és a piacon is számos helyen oktatnak e-kereskedelemmel kapcsolatos ismereteket. Merre érdemes elindulni, ha valaki internetes kereskedelemmel szeretne foglalkozni?
2020-as Big Data trendek az e-kereskedelemben
-
A GDPR hatályba lépésének kapcsán a Google egy új opciót vezetett be az Analytics tulajdonoknál, és alapértelmezés szerint törli a 26 hónapnál régebbi, felhasználói szintű adatokat.
Újabb lehetőségek a Google bővített terméktalálataiban
-
A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.
A reklámblokkolók rontják az Analytics-adataink minőségét
-
A hirdetésblokkoló szoftverek a webáruházunk látogatottsági adatait is jelentős mértékben torzíthatják, megnehezítve az optimalizáláshoz szükséges döntéseket.
Két módszer az organikus kattintások és az eladások ösztönzésére
-
A meta leírásokat és a kulcsszavakat elvileg mindenki használja - de nem biztos, hogy kellő odafigyeléssel. Íme egy-egy tipp velük kapcsolatban.
10 javaslat a webáruház kereső mezőjének optimalizálására
-
Hiba lenne lebecsülni a webáruházon belüli keresés szerepét: egyes termékkategóriák esetében akár bevétel 80%-a is származhat a keresőt használó látogatóktól.