Gergely Gabriella
A BIG FISH Internet-technológiai Kft. product ownere, e-kereskedelmi projektek tanácsadója, projektvezetője.
A szerző cikkei:
-
A szakértők száz számra használnak és ajánlanak mérőszámokat, de semmit nem érünk velük, ha nem tudjuk, hogy pontosan mit jelentenek, mit kezdjünk velük.
-
A termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt.
-
A TV-ben, újságban, szórólapon elhelyezett hirdetéseink eredménye is hatékonyan mérhető néhány ügyes fogással, a használatuk remekül kiegészítheti az online kommunikációs tevékenységünket.
-
A kosárelhagyások egyik fő oka a regisztrációhoz kötött vásárlás, kereskedőként viszont előny, ha a vásárlóink regisztrálnak. Mi tehát a jó megoldás?
-
A konverziós arány növelésének egy sarkalatos pontja a checkout folyamat optimalizálása. Első lépésként tervezzük meg, hány lépésből álljon a folyamat!
-
E-kereskedőként az elektronikus kommunikáció, az e-mail küldés elkerülhetetlen része a üzletmenetnek, azonban számos lehetőségünk van arra, hogy az e-mailt a vásárlói elkötelezettség, valamint a bevételnövelés szolgáltatába állítsuk.
-
A Webshop Experts 2008 óta minden évben elkészít egy tanulmányt Nagy Webáruház Felmérés címmel. A kutatásból kiderül, hogy a webáruházak háromnegyede könyvelhetett el forgalomnövekedést a tavalyi évben.