Így teljesítenek a hazai webáruházak

Így teljesítenek a hazai webáruházak

A Webshop Experts 2008 óta minden évben elkészít egy tanulmányt Nagy Webáruház Felmérés címmel. Idén már 887 webshop részvételével zajlott a kutatás, amiben a 2016-os év eredményeit vették górcső alá.

A kutatásból kiderül, hogy a webáruházak háromnegyede könyvelhetett el forgalomnövekedést a tavalyi évben. Ahol nagyobb mértékű fejlesztéseket hajtottak végre, ott ez a növekedési ütem meghaladta a 25%-ot is. Ahol pedig egyáltalán nem fejlesztettek, ez az arány csupán 7,8% volt, ami jócskán elmaradt az átlagtól.

Az összesített konverziós ráta 1,31% lett. A legmagasabb (1,98%-os) aránnyal erotikus segédeszközök online értékesítése során számolhattak a webáruház tulajdonosok. Ezt követik szorosan a gyógyszerek és vitaminok, a harmadik legjobban konvertáló termékcsoport pedig a mobiltelefonok és tartozékaik lettek.

A közzétett eredményekből megtudhattuk, még azt is hogy a leggyakrabban használt marketingeszköz a hírlevél, annak ellenére, hogy a hatékonyságát még a korábbinál is alacsonyabbra értékelték a megkérdezett résztvevők.

Még több adatért és érdekességért olvasd el a teljes elemzést!

 

Gergely Gabriella

A BIG FISH Internet-technológiai Kft. product ownere, e-kereskedelmi projektek tanácsadója, projektvezetője.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!