Németország
-
Az október 1 és november 30 között eltelt időszakban mintegy 16,8 százalékos visszaesést tapasztaltak forgalomban a német e-kereskedők az egy évvel ezelőtt szinthez képest.
-
Németországban elindul a Trendyol, a törökországi vezető e-kereskedelmi platform. A cég számára ez jelenti az első piacot Törökországon kívül, valamint belépését Európába.
-
Az amerikai megacég a bővítéssel tovább erősíti német hídfőállásait, újabb 3000 munkahelyet létrehozva országszerte.
Legfrisebb cikkek
-
A német vásárlók átlagon felüli mértékben aktívak az online térben, ugyanis a lakosság közel 90%-a vásárolt már online legalább egy alkalommal.
-
Nem a sarki boltokat vette meg az óriáscég Európa legnagyobb piacán illetve nyugati szomszédainknál, de valami hasonlót találtak ki az online térben, saját felületükön.
-
A német piac méreténél és vásárlóerejénél fogva nagy lehetőségeket tartogat, és ideális értékesítési célterület lehet akár magyar e-kereskedők számára is.
E-ker hírszemle
-
Egy német logisztikai cég, a Hermes idén márciusban indította el pilot programját, melynek keretében a csomagokat a szomszédok számára átvevő klienseinek 30 eurócentet fizet csomagonként. A PaketFüxx néven futó projekt során nemcsak a cég saját szállítmányai, de harmadik fél által szállított csomagok után is meg lehet kapni a díjat.
-
A Német Szövetségi Kormány megkezdte annak a törvénytervezetnek az előkészítését, melynek célja, hogy jelentősen csökkentse a kereskedelemben keletkező ipari hulladék mennyiségét, és támogassa azok újrahasznosítását.
-
Annak ellenére, hogy Németországban népszerű a Black Friday, számos online és hagyományos üzlet kínál hozzá kapcsolódó akciókat, egy felmérés szerint a német kereskedők többsége örülne, ha nem tartanák meg a Fekete Pénteket.
Legfrisebb cikkek
-
Németországban folyamatosan nő a visszaküldött termékek száma, az online vásárolt termékek 12 százaléka megy is vissza a feladóhoz.