Skip to content

kosárérték

digitális
-
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
2023
-
Rekordmennyiségű cikket közöltünk idén, de ennél sokkal fontosabb, hogy a Kosárérték E-kereskedelmi Magazin 2023-ban annak megfelelően alakult át, hogy az olvasóinkat, titeket, a ti információs és összefüggés- igényeiteket még inkább ki tudja szolgálni. Összegyűjtöttük az év legolvasottabb ecommerce cikkeit, érdemes vetni rájuk egy pillantást!
Buzás Attila Kosárérték
-
E-kereskedelmi szakújságíró, a Kosárérték E-kereskedelmi magazin volt főszerkesztője.
1 éves a Kosárérték
-
Egy éve indult útjára a Kosárérték magazin, röviden megálltunk összegezni, hova jutottunk ez idő alatt.
7 tipp, hogy a kereskedőnek is megérje az ingyenes szállítás
-
Hiba lenne azt gondolni, hogy az ingyenes kiszállítás mindenképpen csökkenti az e-kereskedő profitját. Nézzünk néhány ellenpéldát!
E-kereskedelem: a multichannel korszak küszöbén
-
Nagy érdeklődés övezte a HWSW mobile! konferenciát, melynek Kereskedelem mobilon szekciója a Kosárérték szervezésében zajlott.
Helló Kosárérték!
-
Minden jel arra mutat, hogy az e-commerce piac erősödése megállíthatatlan, ezért úgy éreztük, épp itt az ideje indítani egy e-kereskedelemmel foglalkozó magazint.
Schmidt Zoltán
-
A Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikáció divíziójának Senior Account Managere, a Kosárérték e-kereskedelmi magazin korábbi főszerkesztője.