Skip to content

konverzió

434357433_424381046877048_4673434799390305351_n
-
Bárki képes keményen dolgozni amikor motivált, sőt, egyenesen sikeresebben tárgyalunk, amikor alapvetően jól megy az üzlet, ami visszahat az eredménye. De mi van akkor, ha stagnál a piac, esetleg jelentősen romlanak a körülmények? Hogyan tartsunk ki, mi köze van ennek az egésznek a sikerhez, és hogy kerül ide a fókusz?
CRO: Miért és hogyan kell konverziót optimalizálni?
-
Mi fán terem a konverzióoptimalizálás? Kobza András onlinemarketing-szakember, a LifeStyleShop.hu alapítója cikksorozatában ezt a fontos témát járja körül.
Hogyan tartsd meg a vásárlóid vágtató infláció idején?
-
Jó lenne a drágán felépített, magas marketingköltségekkel üzemelő webshopból többet kihozni? Összeszedtük, hogy milyen tételekkel kell számolnunk ehhez.
A konverzióoptimalizálás alapjai - hogyan, és hogyan ne?
-
Ebben a cikkben egy konverziókutatási keretrendszert mutatunk, aminek segítségével te magad is felmérheted, hogyan illeszthető be ez az eszköz a marketingstratégiádba.
11+1 tipp a webshop bevételének növeléséhez
-
Az e-kereskedelmi webhelyek legnagyobb kihívása a konverziós arány növelése. Valljuk be, látogatókat szerezni 2020-ban már nem akkora kihívás, viszont ezeket minél nagyobb arányban vásárlókká konvertálni annál inkább.
A felhasználó útja az Instagramtól a vásárlásig
-
Ha az Instagramtól várunk forgalmat a webáruházunkba, ne feledjük, hogy annak 100 százaléka mobileszközről érkezik majd, ez határozza meg az optimalizáció irányát.
chatbots
-
Ha azonosítod oldaladon a hezitáló vásárlókat, egy proaktív chat megoldássál többszörözheted az eladásaidat. Vegyük át a vásárlási folyamat 3 pontját, ahol mindenképp érdemes megszólítani vevőidet!
Főként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során
-
Hogyan segíthetnek a videók az eredmények javításában, és milyen videókat érdemes használni? Összegyűjtöttük a gyakorlatban azonnal használható tippeket.
A vizuális keresés új szintre emelheti az e-kereskedelmet
-
Nagyon megváltoztathatja a vásárlói szokásokat és a webáruházak működését, ha a jövőben akár egy utcán lefotózott termék alapján is kereshetünk majd az e-kereskedők kínálatából.
Kattintásnövelési eszközök a találati listában
-
Megmutatjuk, hogyan lehet vonzóvá tenni a webshopunk linkjeit a Google találati listájában.