forgalom
-
A Google korábbi ígéretének megfelelően egyre nagyobb arányban indexeli a világ weboldalait a mobil verziójuk alapján. Könnyen ellenőrizhetjük, hogy a saját webáruházunk vajon beleesik-e már ebbe a körbe.
-
Egy közelgő Black Friday forgalma a korábbi évek tapasztalatai alapján elég jól megbecsülhető, de azért jobb felkészülni a váratlanul nagy rohamra is. Nézzük, hogyan érdemes bővíteni a szerverkapacitást!
-
Idén is nagy érdeklődés övezte a Glamour-napokat, számos kereskedő nagy sikerről számol be, ám akadnak csalódott cégek is.
Legfrisebb cikkek
-
Az online növekedés mértéke egészen elképesztő annak fényében, hogy a kategória teljes (online+offline) értékesítése csak 4,7 százalékkal növekedett ugyanebben az időszakban.
-
Folytatódik-e a fellendülés? Kis Gergelyt, az eNET Internetkutató egyik alapítóját arról kérdeztük, hogyan látja az e-kereskedelem mögöttünk és előttünk álló évét.
-
A tavalyi ünnepi szezon visszafogottabbra sikerült az e-kereskedőknek, mint a megelőző évben. Az eNET friss felmérése a számokon túl az okokat is bemutatja.
E-ker hírszemle
-
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint a vártnál is nagyobb lehet az internetes vásárlások részaránya az adventi hetekben.
-
A kereskedő 80 ezer terméket értékesített a fekete pénteken, ami 20%-os növekedés az előző évhez képest.
-
A Wolfgang Digital friss kutatása, melyben 143 millió internetes vásárlási folyamatot elemeztek, segíthet megállapítani, hogy üzletünk jól vagy rosszul teljesít a nagy átlaghoz képest.
Legfrisebb cikkek
-
Az e-kereskedő szerint pár éve az okostelefonok, tévék, táblagépek és kisebb háztartási eszközök voltak népszerűek, manapság viszont már a nagygépek is kelendők.