A Walmart amerikai áruházóriás 40 százalékkal növelné e-kereskedelmi forgalmát a következő üzleti év során. A 4600 üzlettel rendelkező hipermarketlánc az Amazon fő kihívójává szeretne válni az Egyesült Államokban, ezért további felvásárlásokat tervez és stratégiája elsődleges elemeként az Y és Z generációs fiatalok körében érne el jelentős növekedést. Az elemzők bizakodók, hiszen a Walmart lenyűgöző 62 százalékos növekedést ért el e-kereskedelmi bevételeiben az előző üzleti félévben, szemben a megelőző időszak 12 százalékával.

A Walmart jelenleg a világ legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, amely Doug McMillon elnök-vezérigazgató szavaival élve most digitális erőművé szeretne változni. “Nincs kétségem, hogy a történelem egy átalakulási időszakában vagyunk. Az üzlet átalakul, ezért a Walmart is átalakul” – fogalmazott a cégvezető Wall Street-i elemzők körében tartott éves értékelő találkozóján. McMillon elárulta: nemcsak online terveznek növekedést, de mintegy 1000 új üzletet nyitnak szerte az Egyesült Államokban.