Az eNET és Reacty Digital idén közös felmérést indított a magyar e-kereskedők körében. A két cég rendszeresen vizsgálja hazai online kiskereskedelem és fogyasztói szokások különböző aspektusait. Az év elején indított kutatásukban a webáruházak üzemeltetési kérdéseivel foglalkoznak. Felmérik többek között azt, hogy ki milyen webshop motort használ, mennyire elégedett vele, mik a legfontosabb szempontok egy webáruházban a saját és a vásárlóink szemszögéből.
A kérdőív kitöltésével pontosabb képet kaphatunk a magyar e-kereskedelem jelenlegi helyzetéről, ráadásul a kérdőívet kitöltők ingyen hozzáférhetnek az eredményekhez is.
A felmérés elérhető a linkre kattintva: Webáruházak üzemeltetése és fejlesztése
A kitöltési határidő: február 7.
Az elektronikus hírközlési és kereskedelmi folyamatokat a 2000-es évek eleje óta kutató eNET az itthoni e-kereskedelem születése óta kíséri figyelemmel a szektor fejlődését, és végez folyamatosan felméréseket. A 2018-ban indult kecskeméti székhelyű Reacty Digital Kft. a privát kutatások és szaktanácsadás mellett rendszeresen készít előrejelzéseket az online kiskereskedelmi trendekről, a vásárlók fogyasztási szokásairól, és a hazai piac helyzetéről és szereplőiről.
Jelenlegi kutatásukban olyan adminisztratív jellegű kérdéseket vizsgálnak, mint a webáruházakat működtető cégek árbevétele, üzemeltetési költségei, alkalmazottainak száma, illetve hogy milyen fejlesztéseket terveznek, értékesítenek-e offline módon is stb.
A kb. 20 kérdésből álló kérdőív kitöltése maximum 10 percet vesz igénybe, és teljesen anonim módon történik. Aki előre szeretné megnézni a kutatás kérdőívét, előzetesen letöltheti PDF-ben is.
A felmérés elérhető a linkre kattintva: Webáruházak üzemeltetése és fejlesztése
A kitöltési határidő: február 7.