A Nagy Webáruház Felmérés című tanulmányt a Webshop Experts készíti el 2008 óta minden évben azzal a céllal, hogy a piaci szereplők valós képet kapjanak a hazai e-kereskedelemről. A szervezők leginkább arra kíváncsiak, hogy milyen irányba halad a fejlődés, illetve milyen változások történtek az előző évekhez képest.

Tavaly már 887 webshop részvételével zajlott a kutatás, amiben a 2016-os év eredményeit vették górcső alá. A kérdőíves módszerrel végzett kutatás eredményeiből reális képet kaphatunk arról, hogy merre tart a hazai e-kereskedelem, hogyan alakulnak a hazai trendek, mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat, a webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek.

A felmérés publikálása után olyan kérdésekre kaphatunk választ, mint például

  • Hogyan változott a webáruházak forgalma 2017-ben?
  • Mennyi az átlagos napi látogatottság, tranzakciós érték?
  • Milyen szállítási és fizetési módokat preferálnak a webáruház tulajdonosok?
  • Ki mely marketing eszközt tartja a leghatékonyabbnak, és melyiket használja?
  • Mennyien rendelkeznek hagyományos (offline) üzlethelyiséggel a webáruház mellett?

Az adatgyűjtés 2018. június 22-ig tart, az eredményeket pedig várhatóan július elején publikálják majd. A kutatásban részt vevők a kitöltést követően megkapják a „10 eredményes és egyszerűen másolható vevőszerző kampány” című tanulmányt.

A kérdőív célja, hogy valós képet adjon a hazai e-kereskedelem helyzetéről, ezért kérjük azon olvasóinkat, akik webáruházat üzemeltetnek, szánjanak 10 percet a kérdőív kitöltésére, amely elérhető a linkre kattintva: Nagy Webáruház Felmérés 2018.