A vásárlói döntések meghozatalában kulcsfontosságú szerepet játszanak a termékfotók, melyekre a fogyasztók háromnegyede támaszkodik. A vizuális megjelenítés hatékonyságát bizonyítja, hogy a kiváló minőségű termékfotókkal rendelkező termékek az alacsony minőségűvel illusztráltakhoz képest 94 százalékkal nagyobb konverziós arányt produkálnak.
Continue readingHúsz digitális eszköz, ami aranyat érhet a kkv méretű webáruházaknak
Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével… – Na, akkor kezdjünk bele!
Continue readingA szenvedés megspórolható: O2C rendszerek pro és kontra
Szoftveres megoldások választásakor egyúttal egy digitális ökoszisztémát is választunk. A benne elérhető integrációkat megvizsgálva saját jövődbe nézel bele, mint egy varázsgömbbe. Itt tedd fel magadnak a kérdést: elkísér majd a választott megoldás a cég minden életciklusán át? Hasznát veheted majd az itt elérhető “kütyüknek”? Mi alapján válassz digitális ökoszisztémát, esetleg üzleti folyamataid teljességét lefedő O2C (order-to-cash) rendszert?
Continue readingMindent elárul az e-kereskedők piaci környezetéről a Shein sikere
Egy ifjú brit hölgy, amikor kiderült, hogy a Shein egyik beszállítója gyermekmunkát alkalmaz, megfontolta, hogy nem vásárol többet a kínai divatportálon. A többi e-kereskedő és a fizikai boltok árai azonban nem teszik lehetővé, hogy öltözködésében kövesse a legújabb divatot, így ma is vásárol a Sheinen.
Continue readingÍgy hozz ki többet a webáruházad keresőjéből a Shopify-on is
A Kereső a konverziós útvonal (egyik) legfontosabb eleme. Sokan úgy gondolják, hogy egy jól SEO-optimalizált termékkatalógus önmagában elég ahhoz, hogy biztosítsa a termékek láthatóságát, lévén a Google vagy a ChatGPT keresőrobotjai majd elvégzik a munkát a nagy általános keresőoldalakra. Az adatok azonban mást mutatnak. Azok a felhasználók, akik használják egy webáruház belső keresőmotorját, több mint hatszor annyi bevételt termelnek, mint azok, akik nem.
Continue readingTovább lassul-e idén a fast fashion?
A divatipar a világ negyedik legszennyezőbb iparága, jelentős mértékben felelős a vízszennyezésért, az üvegházhatású gázok kibocsátásáért és a textilhulladék felhalmozódásáért. Az Európai Unió is sürgeti a megoldáskeresést és ez a fast fashion végét jelentheti. Az új szabályozása szerint 2030-ra minden, az EU-ban értékesített ruhadarabnak tartósnak, újrahasznosíthatónak és javíthatónak kell lennie.
Continue readingMegindult az öldöklő verseny a TikTok amerikai vásárlóiért
Mivel az Egyesült Államokban bizonytalan a TikTok jövője, versenytársai, például az Instagram, a YouTube és a WhatNot úgy vélik, megismételhetik a kínai platform sikerét az online kereskedelemben. A vásárlás és a szórakoztatás bódító koktélját azonban nem olyan egyszerű kikeverni, mint amilyennek látszik.
Continue readingMI hétköznapi használatra a modern vállalkozásokban
A ChatGPT, jelentős előnyt nyújthat a kis- és középvállalkozásoknak, segítve a működés hatékonyságát. Automatizálható vele az adminisztráció, például ügyféllevelek kezelése, kimutatások készítése vagy termékleírások írása. A webshopok számára személyre szabott ajánlatokat és jobb ügyfélélményt kínálhat, miközben optimalizálja a készletkezelést és az ügyfélszolgálatot. Az MI alkalmazása versenyelőnyt jelent a piacon.
Continue readingIgaz mese az ügynökségről, mely megtalálta az e-kereskedelem szent grálját
A Forbes magazin amerikai száma nemrégiben közzétette a 2024-es év legjobb webdizájn vállalatait rangsoroló éves listáját. A Digital Silk nevű, teljes körű online szolgáltatásokat kínáló new yorki cég tarolt. Az ügynökségről jó tudni azt is, hogy az e-kereskedelmi díját leginkább a cég B2C és B2B területen kifejtett teljesítményéért kapta.
Continue readingMiért olyan fontos, és tényleg szükséges-e az ügyfél bevonása?
Minden sikeres vállalkozás elméletileg tudja, hogyan kell elköteleznie és megtartania a vásárlóit. De az ügyfél kezelése nem könnyű feladat, különösen, ha valaki még csak egy induló vállalkozás tulajdonosa! Ahhoz, hogy egyedi élményt nyújtsunk e-kereskedelmi márkánkról, meg kell terveznünk és sikeresen végre is kell hajtanunk néhány ötletes elköteleződési stratégiát.
Continue reading