A piacterek megkerülhetetlenek, de az induló webáruházaknak is van mozgásterük

webáruházak

Vállalati konszolidáció zajlik az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégek világában, ami alól Magyarország sem vonhatja ki magát. Kínai behemótok és régiós óriások csatáznak egymással, a webáruházak tulajdonosai kapkodhatják a fejüket, hogy miként reagáljanak erre. Újra kell gondolniuk, önálló, közösségi médiás és piacteres értékesítésük lehetőségeit.

Continue reading

Online eladásösztönző technikák az offline értékesítésben

digitális

A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.

Continue reading

Kínai csomagok a magyar piacon: hatások és kihívások a logisztikában

Az elmúlt évben robbanásszerűen megnövekedett a Kínából érkező csomagok száma Magyarországon. Az online kereskedelem terjedése – különösen az olyan platformok révén, mint az AliExpress, a Shein, vagy a Temu – új dimenziókat nyitott a magyar fogyasztók számára. A kínai árudömping nemcsak a kereskedelem struktúráját változtatta meg, hanem jelentős hatást gyakorolt a logisztikai szektorra is. Különösen az olyan kiscsomagszállítással foglalkozó vállalatokra, mint a DPD Hungary.

Continue reading

Mik az előfizetéses üzleti modell titkai?

Az előfizetéses üzleti modell úgy tűnik, hatékonyan teljesíti az igényt: olyan szolgáltatásokat kínál, melyek tökéletesen próbálják kielégíteni ügyfelek különböző elvárásait. Ilyen modellekre szinte minden iparágban van már néhány jó példa, az étkezéstől a streaming szolgáltatásokig. Nem tagadható ugyanakkor az sem, hogy a vállalatok folyamatosan kísérleteznek új módszerekkel az ügyfélszerzés és a megtartás növelése érdekében.

Continue reading

Még egyszer az AI Summitról: Ha nem csak beszélni szeretnél az MI-ről

e-kereskedelem

Szeptember 9-10-én rendezték a Városligetben az idei AI Summitot, amin saját szekciót kapott az e-kereskedelem. Az előadók és kerekasztal résztvevők – oly sok hasonló rendezvénnyel ellentétben – nem csak általában beszéltek a mesterséges intelligencia jelentette üzleti kihívásokról és lehetőségekről, hanem saját alkalmazási tapasztalataikat is megosztották. Aki lemaradt volna: összeszedtük a legfontosabbakat az elhangzottakból.

Continue reading

Van már olyan út, amin a palackok törés nélkül célba érnek

Mi a megoldás, ha egy kis cég a karácsonyi, partneri köszöntést néhány palack borral, itallal szeretné megoldani? A DPD Wine Logistics éppen erről szól! A csomaglogisztikai cég fejlesztése a törés, sérülés és rázkódásmentesség kulcsszavaira épült, és a tesztek a várakozásokat hiánytalanul visszaigazolták.

Continue reading